خبرگزاری کار ایران

زلاتان: درباره آینده تصمیم نگرفته‌ام / نگران کرونا نیستم

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۹۳۰

مهاجم سوئدی تیم میلان می‌گوید برای پایان فصل و آینده‌اش هنوز تصمیم گیری نکرده است.

به گزارش ایلنا، زلاتان ایبراهیموویچ 38ساله در ماه دسامبر به باشگاه سابق خود آث میلان بازگشت و در فصلی که حالا به دلیل بحران ناشی از کرونا متوقف شده در 10 بازی برای روسونری چهار گل به ثمر رساند. با وجود اینکه قرارداد زلاتان با فرا رسیدن تابستان منقضی می‌شود رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند او به بازنشستگی فکر می‌کند اما او این شایعات را رد کرد.

ایبرا در گفتگو با روزنامه سوئدی سونسکا داگ‌بلات گفت:" باید ببینیم چه می‌شود. من واقعا نمی‌دانم چه می‌خواهم. هر روز یک اتفاق جدید می‌افتد. کسی می‌توانست کرونا و این وضعیت را پیش‌بینی کند؟ فقط باید سعی کنیم زنده بمانیم و از زندگی لذت ببریم. خیلی نگران نباشید. من خانواده‌ای دارم که باید از آن مراقبت کنم. تا زمانی که آنها خوبند من هم خوبم".

او همچنین درخصوص تعویق مسابقات فوتبال در سراسر جهان گفت: "وقتی کرونا به فوتبال هم سرایت کرد مجموعه تمرینی ما هم تعطیل شد و به ما گفتند اجازه ندارید از خانه خارج شوید. تعطیلی لیگ‌های فوتبال تراژیک است ولی ما باید به سیستم احترام بگذاریم و صبور باشیم. آنها باید راه‌حلی پیدا کنند که برای کل جامعه مفید باشد. سلامتی از هر ورزشی مهمتر است. من نگران کرونا نیستم و معتقدم این مشکل حل خواهد شد. فقط باید منتظر بمانیم تا کارشناسان راه‌حل را پیدا کنند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز