خبرگزاری کار ایران

ایرالکو رقیب سرسخت پیدا کرد؛

خوشه طلایی؛ از ضعف مدیریت تا بازیکنان کارآمد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۸۴۲

باشگاه خوشه طلایی ساوه در اولین سال فعالیتش در لیگ یک، توانسته نتایج خیلی خوبی کسب کند و این نتایج خیلی خوب، سبب محبوبیت بیشتر این تیم در استان اراک شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، خوشه طلایی ساوه که راه صعود از لیگ سه به لیگ یک را ظرف 2 سال طی کرد، در این فصل توانسته در مقیاس 25 بازی، 42 امتیاز کسب کند و در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد. البته آنها در مقطعی از فصل تا رده سوم جدول نیز بالا آمدند اما نتایج نوسانی آنها، سبب شده تا همچنان در زمره مدعیان باقی بمانند.

ضعف مدیریت و ناتوانی در گرفتن تصمیمات حیاتی

حسین پرویزی مدیرعامل و مالک اصلی باشگاه خوشه طلایی ساوه است که توانسته در بحث پرداختی بازیکنان، جذب بازیکنان مورد نظر مربی و کارهای مربوط به باشگاه‌داری نمره قابل قبولی دریافت کند اما وی در انتخاب سرمربی و بستن قرارداد با مربیان کمی ضعیف عمل کرده است. از جدایی ناگهانی و بازگشت غیرقابل قبول محسن عاشوری گرفته تا ثبت قرارداد با محمود فکری و قبول استعفای وی، همگی نشان از ضعف مدیریتی در باشگاه خوشه طلایی می‌دهد. محمود فکری گرچه نتایج نوسانی زیادی با خوشه طلایی گرفت، اما بهتر از محسن عاشوری بود و انتظار هواداران ساوه‌ای در برخورد مالک باشگاه با درخواست جدایی فکری، چیز دیگری بود.

خوشه طلایی؛ از ضعف مدیریت تا بازیکنان کارآمد

بازیکنان گمنام و کارآمد با ارقام پائین

خوشه طلایی در این فصل موفق شده بازیکنان گمنام و کارآمد بسیاری را دور هم جمع کند. جالب آنکه سقف قرارداد باشگاه خوشه طلایی 250 میلیون تومان است که به برخی بازیکنان داده و مابقی بازیکنان، زیر 200 میلیون قرارداد بسته‌اند. علی مغنمیان، بهزاد داوودی، حسن مرادی، رسول ناصربخت و محمد قنبری از آن دسته بازیکنان گمنامی هستند که کارآیی فراوانی از خود در ترکیب خوشه نشان داده‌اند. البته این تیم بازیکنان باتجربه زیادی دارد که نقش کلیدی در ثبت نتایج خوبشان داشته‌اند. بازیکنانی همچون وحید عزیزی، محمد خزایی، اکبر صغیری، ایمانی کیانی، اصغر نصیری و ... .

خوشه، رقیب سخت ایرالکو در کسب محبوبیت در اراک

آلومینیوم اراک زنگ خطر را حس می‌کند. نتایج خوب و دور از انتظار خوشه طلایی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک سبب شده تا باشگاه آلومینیوم اراک زنگ خطر را حس کند و برای بهتر نتیجه گرفتن و همچنین حفظ محبوبیت خود در استان، تلاش کند. اگر مقیاس محبوبیت هواداری این دو تیم را در حضور هواداران در ورزشگاه بدانیم، خوشه طلایی نمره بهتری نسبت به آلومینیوم می‌گیرد اما قدمت باشگاه آلومینیوم سبب شده تا آنها از لحاظ هواداری، آمار بالاتری از تیم خوشه طلایی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز