خبرگزاری کار ایران

لیگ بلژیک با قهرمانی کلوب بروژ پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۶۹۳

با تصمیم اتحادیه فوتبال بلژیک مسابقات لیگ این کشور در فصل جاری با قهرمانی کلوپ بروژ پایان یافت.

به گزارش ایلنا، با همه گیری ویروس کرونا در جهان تاکنون 13,964 نفر در بلژیک به این بیماری مهلک دچار شده‌اند و 828 نفر نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست دادند. به دنبال شیوع این بیماری مسابقات لیگ بلژیک سه هفته پیش با دستور اتحادیه فوتبال بلژیک لغو شد.

صبح امروز در جلسه فیلیپ بورمنس رئیس اتحادیه فوتبال بلژیک با مدیران باشگاه‌های بلژیک مقرر شد که لیگ بلژیک در فصل 2019/20 با قهرمانی کلوپ بروژ به پایان برسد و همچنین خنت نیز با توجه به قرار گرفتن در رتبه دوم جدول نیز به عنوان نایب قهرمان اعلام شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را در فصل بعد کسب کند. همچنین برای مشخص شدن تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین تر مقرر شد در آینده تصمیم گیری گردد.

بدین ترتیب بلژیک نخستین لیگ در اروپا است که وضعیت آن مشخص شده و پایان یافته است. لازم به ذکر است که اگر بحران ویروس کرونا زودتر در بلژیک پایان یابد این مسابقات از سر گرفته خواهد شد و این تصمیم موقتی است.

کلوب بروژ اکنون با 29 بازی و کسب 21 برد 7 مساوی و 1 باخت با 70 امتیاز در صدر جدول 16 تیمی لیگ بلژیک قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز