خبرگزاری کار ایران

ضرر ۲۰۰ هزار یورویی کرونا به صادق محرمی

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۴۲۵

بازیکن ملی پوش ایرانی تیم دینامو زاگرب به دلیل شیوع ویروس کرونا مبلغ قابل توجهی از قراردادش را دریافت نخواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اقدامات اعلام شده ضد کرونا در فوتبال کرواسی، یعنی قطع حقوق در تیم‌های اول فوتبال داخلی، گرد و غبار زیادی را برانگیخته است.  دینامو، اوزیجک و ریکا تصمیم به اجرای این اقدام گرفته‌اند، یکی با موفقیت بیشتر و دیگری با موفقیت کمتر، در حالی که هایدوک تصمیم گرفت تا دستمزدهای بازیکنانش را تغییر ندهد.

عواقب کاهش درآمد در تیم قهرمان کرواسی بیشترین مسئله‌ای است که سروصدا به پا کرده است. رئیس باشگاه ریکا، دمیر میسکوویچ همچنین حقوق بازیکنان خود را 70 درصد کاهش می‌دهد، اما او به بازیکنانش قول داده است که بعد از اتمام شیوع کرونا این خسارت مالی را جبران کند، در حالی که رئیس باشگاه اوزیجک ایوان مستورویچ پیشنهاد کرد بازیکنان حقوق خود را به نصف کاهش دهند، که آنها بدون قید و شرط آن را پذیرفتند.

این کاهش دستمزد شدید می‌تواند چهره لیگ برتر فوتبال کرواسی را در سال آینده به طور قابل توجهی تغییر دهد، زیرا احتمال دارد بسیاری از بازیکنان خارجی قراردادها را زیرپا بگذارند، بازیکنان مسن‌تر و باتجربه‌تر به دنبال محیط‌های جدید هستند و بازیکنان جوانی که می‌توانند به بسیاری از آنها در یک بحران تکیه کنند، به احتمال زیاد برنامه‌های متفاوتی دارند. 

سایت معتبر germanijiak کرواسی رقم دقیق میزان دستمزدهای کسر شده از بازیکنان باشگاه‌های نامبرده را منتشر کرده است که صادق محرمی، لژیونر فوتبال ایران در تیم دینامو زاگرب با ضرر مالی قابل توجهی رو به رو شده است چرا که رقم ۲۰۰ هزار یورو از قراردادش کسر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز