خبرگزاری کار ایران

تصمیمات جدید یوفا: تمامی مسابقات تا اطلاع ثانوی تعطیل است!

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۳۹۴

به دنبال یک جلسه کنفرانس ویدئویی با دبیران کلیه 55 انجمن عضو یوفا با توجه به توصیه‌های قبلی در تاریخ 17 مارس، کمیته اجرایی یوفا تصمیم مهمی گرفته است.

به گزارش ایلنا، به دنبال کنفرانس ویدئویی با دبیران کلیه 55 انجمن عضو یوفا و توصیه های گروه های کاری ایجاد شده در 17 مارس، کمیته اجرایی یوفا یک سری تصمیمات جدی گرفت.

در بیانیه رسمی اتحادیه فوتبال اروپا آمده است:

در مورد رقابت‌ها:

تمامی مسابقات تیم ملی آقایان و بانوان که قرار است در ژوئن سال 2020 برگزار شود، تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد.  این شامل بازی‌های پلی آف برای یوفا یورو 2020 و مسابقات مقدماتی یورو 2021 بانوان یوفا می‌شود.

 همه مسابقات دیگر رقابت‌های تحت نظارت یوفا، از جمله مسابقات دوستانه بین المللی، تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتند.

فینال لیگ قهرمانان فوتسال یوفا که قرار است در آوریل 2020 برگزار شود، تا اطلاع بعدی به زمان دیگری موکول می‌شود.

مهلت‌های مربوط به تمام مسابقات باشگاهی 2020/21 یوفا به ویژه در رابطه با روند پذیرش و ثبت نام بازیکنان تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد. یوفا مهلت‌های جدیدی را در موعد مقرر تعیین می‌کند.

در مورد صدور مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها و فیرپلی مالی:

کمیته اجرایی تعهد خود را به مجوز باشگاه و فیرپلی مالی مجددا ابراز کرد و توافق کرد که شرایط استثنایی کنونی برای تسهیل کار انجمن‌های عضو و باشگاه‌ها نیاز به مداخلات خاصی دارد.

این پیشنهاد از پیشنهاد اعطای وقت بیشتر به انجمن‌های عضو برای تکمیل مراحل صدور مجوز باشگاه حمایت می‌کند، تا زمانی که روند پذیرش برای مسابقات بعدی باشگاه های UEFA دوباره تعریف شود.

در نتیجه افزایش عدم اطمینان ناشی از وقایع فوق العاده در حال انجام، کمیته اجرایی همچنین تصمیم گرفت مفاد صدور مجوز باشگاه‌ها را که مربوط به تهیه و ارزیابی اطلاعات مالی آینده باشگاه‌ها است، به حالت تعلیق درآورد.  این تصمیم منحصراً برای شرکت در مسابقات باشگاهی 2020/21 یوفا اعمال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز