خبرگزاری کار ایران

فیفا دست بکار شد؛

تکلیف فوتبال فردا مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۰۲۶

فدراسیون جهانی فیفا تصمیم دارد تا تکلیف مسابقات فصل ۲۰۲‌۰/۱‌۹ را که بلاتکلیف باقی مانده، مشخص کند.

به گزارش ایلنا، نشریه «الشرق الاوسط - ریاضیه» خبر داد مسئولان فیفا بعد از نزدیک به یک ماه از تعطیلی مسابقات فوتبال در سطح جهان به زودی تصمیم گیری خواهد کرد.

در این راستا مسئولان فیفا قصد دارند فردا جلسه مهمی را به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کنند تا یک تصمیم جدی پس از تعویق بازی‌ها به علت شیوع ویروس کرونا را اعلام کنند.

این نشریه اعلام کرد این جلسه سه محور مهم و اصلی خواهد داشت که در حال حاضر سوالات بسیاری را برای باشگاه‌ها، بازیکنان و هواداران فوتبال به وجود آورده است.

 محور اول درباره سرنوشت لیگ‌های ملی فوتبال در جهان و نحوه برخورد با آنها در صورت ادامه ویروس کرونا است. اغلب مسابقات حداقل تا اواسط ماه آوریل به تعویق افتاده است و رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ و کوپا لیبرتادورس هم یکسال به تعویق افتاده‌اند.

نکته دومی که در این جلسه مورد بحث قرار می‌گیرد درخصوص قراردادهای بازیکنانی است که در پایان فصل منقضی می‌شود و می‌توانند به صورت بازیکن آزاد تیم‌های خود را ترک کنند.

سومین محور هم قانونی بودن کاهش حقوق بازیکنان به میزان درصد به دلیل شرایط باشگاه‌ها، فدراسیون‌ها و حامیان مالی آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز