خبرگزاری کار ایران

خاطره بازی؛ وقتی رویای سپاهان 9 نفره پر پر شد (ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۶۸۳

سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی سال گذشته شکست تلخی مقابل پرسپولیس داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با تطعیلی مسابقات فوتبال به دلیل شیوع کرونا، ذهن فوتبالدوستان و علاقه‌مندان به این رشته ورزشی ناخوداگاه به سمت بازی‌های جذاب قدیمی‌تر می‌رود و این شامل دیدارهای خارجی و بازی‌های مهم داخلی می‌شود که نمونه‌هایی از آن را فصل گذشته در چند مورد شاهد بودیم.

یکی از دیدارهای جذاب و نفسگیر فصل گذشته بدون شک بازی سپاهان - پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی بود که با شکست یک بر صفر میزبان همراه بود.

بازی‌های پرسپولیس - سپاهان در سال‌های اخیر یکی از بازی‌های مهم و حساس بوده که به دلیل جذابیت‌های ذاتی خود لقب الکلاسیکوی ایران را گرفته و این موضوع در دو سال اخیر که دو تیم در کورس قهرمانی رقیب مستقیم بودند جدی‌تر شده است.

پرسپولیس و سپاهان در کنار رقابت شانه به شانه در لیگ، در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هم به هم خوردند و رقیب هم در یک عنوان دیگر هم شدند و با توجه به صعود داماش در سمت دیگر ماجرا به فینال، پیش بینی می‌شد برنده این بازی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها خواهد بود. هرچند که داماش در فینال غافلگیر کننده ظاهر شد.

سپاهان و پرسپولیس مدتی قبل از بازی در جام حذفی، در لیگ به مصاف هم رفتند و بازی روی سکوها و داخل زمین به جنجال کشیده شد و مشخص بود دنباله آن در بازی جام حذفی رخ خواهد داد و همینطور شد.

از مدت‌ها قبل بحث تقسیم سکوها شکل گرفته بود و در نهایت طرفین بر سر تقسیم 70-30 سکوها به سود سپاهان میزبان تواق کردند. بازی پر برخورد و پر حادثه شروع شد و کارتهای رنگی زیادی هم داشت و در نهایت 2 اخراجی که شکست سپاهان را رقم زدند. محمد ایرانپوریان و بعد از او کی‌روش استنلی از سوی داور مسابقه اخراج شدند و سپاهان را 9 نفره کردند و در شرایطی که همه منتظر رفتن بازی به ضربات پنالتی بودند نتیجه دیگری رقم خورد.

در وقت‌های اضافه داور پنالتی به سود سپاهان اعلام کرد که مهدی کیانی آن را به بیرون زد و چند دقیقه بعد گل به خودی سیاوش یزدانی کار را برای سپاهانی ها در شب تلخشان تمام کرد و طلایی پوشان یک تورنمنت دیگر را هم در رقابت با پرسپولیس واگذار کردند.

حجم ویدیو: ۶۴.۰۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۱۱:۴۰ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز