خبرگزاری کار ایران

پارس خودرو با فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تفاهمنامه امضا می کند

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۵۴۶

در دیدار مدیرعامل شرکت پارس خودرو و سرپرست فدراسیون موتورسواری درباره پتانسیل‌های این حوزه و نحوه گسترش تعاملات گفتگو شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با مدبر مدیرعامل شرکت پارس خودرو دیدار کرد.

در این دیدار سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با ارائه گزارشی از توانمندی و پتانسیل زیاد اقتصادی و ظرفیت های اجتماعی این رشته با حضور جوانان علاقمند و مخاطبان زیاد آن در سراسر کشور گفت: قطعا حمایت و توجه بنگاه های اقتصادی و شرکت های معظمی مانند پارس خودرو از فدراسیون و برنامه های آن نقش مهمی در توسعه و تکمیل برنامه های توسعه و خصوصا حرفه ای و همگانی ما خواهد داشت.

ناظمی افزود: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری بواسطه حضور مربیان و قهرمانان سرشناسی که دارد، مرجع بسیار کامل و مناسبی برای همکاری فنی و تخصصی با شرکت پارس خودرو و سایر شرکتهای بزرگ خودرو ساز خواهد بود

امضای تفاهم نامه همکاری از دیگر محورهای این دیدار بود. سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی عنوان کرد: فدراسیون آمادگی امضای تفاهم برای همکاریهای اقتصادی و مشارکت در طرح های مهارتی و آموزشی شرکت های خودروسازی را دارد.

در این نشست مدیرعامل شرکت پارس خودرو با ابراز آمادگی جهت حمایت از برنامه های موثر فدراسیون گفت: شرکت پارس خودرو اولین و قدیمی ترین شرکت خودروسازی ایران است و آمادگی همکاری و استفاده از ظرفیت های فدراسیون اتومبیرانی و موتورسواری را دارد. امیدوارم با ارتباط و تعامل بیشتر و بهتر بتوانیم سهمی در نشاط اجتماعی جوانان و علاقمندان این رشته در سراسر ایران داشته باشیم.

مدبر یکی از برنامه های شرکت پارس خودرو در سال جهش تولید، عمل به تعهد ملی در کنار گسترش ارتباط اجتماعی و مسئولیت های مدنی با کمک نهادهایی مانند فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری عنوان کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم به خوبی از ظرفیت های این رشته با پتانسیل و متخصصین آن به خوبی استفاده کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز