خبرگزاری کار ایران

بعد از مدیرعاملی سعادتمند؛

رسمی: خلیل زاده استعفا داد!

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۱۵۲

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران از سمت خود استعفا داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با تصمیم وزارت ورزش و جوانان و تایید اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال تهران پس از چند ماه بلاتکلیفی بالاخره جانشین امیرحسین فتحی در کادر مدیریتی استقلال مشخص شد و احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد.

در حالیکه فرهاد مجیدی خواستار بازگشت عبدالرضا موسوی به باشگاه استقلال و همکاری دوباره او با اسماعیل خلیل زاده است و از معرفی سعادتمند و حجت نظری به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ناراضی است حال به گوش می‌رسد که تغییر بزرگی در کادر مدیریتی استقلال رخ خواهد داد.

اسماعیل خلیل زاده به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال پس از استعفای فتحی به نوعی همه‌کاره باشگاه بود و تا اواخر سال گذشته تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات این باشگاه انجام داد. او اما اکنون با انتخاب سعادتمند مخالف است و تصمیم به استعفا گرفته است.

خلیل زاده با فرا رسیدن سال جدید با فوت همسرش رو به رو بود و همینطور به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان بستری شد. با توجه به این مسائل و طاقت فرسا بودن شرایط برای خلیل زاده او تصمیم دارد پس از بهبود یافتن از کرونا استعفایش را به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان تقدیم کند و از سمت خود کناره گیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز