خبرگزاری کار ایران

حمایت سرمربی جوان از عضو سابق هیات مدیره؛

دومین اخطار مجیدی: موسوی را برگردانید

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۰۵۶

بعد از رئیس هیات مدیره استقلال، سرمربی این تیم هم از همکاری مجدد عضو سابق هیات مدیره باشگاه حمایت کرد.

به گزارش ایلنا، اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیرعامل باشگاه استقلال تهران روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای خواستار بازگشت و همکاری مجدد با عبدالرضا موسوی شد.

بعد از رئیس هیات مدیره استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی این تیم هم از همکاری مجدد عضو سابق هیات مدیره باشگاه حمایت کرد:«استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد،  نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند. مثل آقای خلیل‌زاده من هم به نمایندگی از مجموعه تیمی استقلال از آقای موسوی دعوت می‌کنم که دوباره حامی تیم محبوبشان باشند. به هر حال عملکردها کاملا مشخص است؛ نتیجه حضور یک ماهه ایشان در مقایسه با حضور بی‌فایده بسیاری از مدیران در یک سال و دو سال و سال‌های گذشته.»

سرمربی جوان تیم استقلال تهران نسبت به مسائل مالی این باشگاه گلایه دارد و خطر محرومیت تیمش را احساس می‌کند. استقلال در حال حاضر باید برای پرداخت مطالبات گادوین منشا، سرور جپارف و ایسما - پرونده شکایت باشگاه پاختاکور ازبکستان - نزدیک به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز دارد اما این پول در حال حاضر در این باشگاه موجود نیست چرا که اگر باشگاه پرطرفدار پایتخت اگر چنین سرمایه‌ای را در اختیار داشت پیش از فرا رسیدن سال جدید به تعهدش نسبت به بازیکنان این تیم عمل می‌کرد.

عدم پرداخت حقوق بازیکنان استقلال پیش از فرا رسیدن ایام عید نوروز ۱۰ روز پیش هم سبب واکنش نشان دادن فرهاد مجیدی شده بود. مجیدی در بیانیه گذشته‌اش نوشته بود:«دو ماه است که سکوت کردم تا شاید تصمیم گیرنده‌ها کاری کنند اما از سکوتم سو استفاده می‌کنند. ترکیب آقای خلیل‌زاده و موسوی در این وانفسای بی‌پولی چه نیازی به تغییر داشت؟ کار را به جایی رساندید که آدم شک کند مبادا این تصمیم‌ها عمدی است؟ آیا درد استقلال مصاحبه است یا بی‌پولی و دروغگویی و رفتارهای عوامفریبانه؟ مگر استقلال آزمایشگاه است که آن را تبدیل به جایی برای آزمون و خطای مدیریتی کرده‌اید؟»

در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ وزارت ورزش و جوانان استعفای علی فتح الله زاده را تنها شانزده روز پس از بازگشت وی به مسند مدیرعاملی این باشگاه پذیرفت و به دنبال آن حجت نظری و احمد سعادتمند به عنوان اعضای جدید هیات مدیران باشگاه معرفی شدند. در حالیکه پیش بینی می‌شد موسوی پس از مشکلاتی که با فتح الله زاده داشت و همین امر موجب جدایی او شده بود در استعفای فتح الله زاده به استقلال برگردد اما تا به امروز چنین اتفاقی نیفتاده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز