خبرگزاری کار ایران

بازی کردن بدون حضور هواداران بی روح است

نامجومطلق: کاش هرگز در بازی استقلال و پاس به میدان نمی‌رفتم

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۲۴

بازیکن تکنیکی سالهای دور استقلال این روزها به عنوان مربی در این تیم مشغول به کار است.

به گزارش ایلنا، سال ۹۸ و تحولات گسترده‌ای که برای استقلال رخ داد باعث شد تا مجید نامجومطلق، بازیکن سابق تیم استقلال به کادرفنی این تیم ملحق شود به عنوان دستیار سرمربی در کنار فرهاد مجیدی حضور داشته باشد. 

سال ۹۸ چطور گذشت؟

والا با توجه به وقوع سیل در ابتدای سال و همچنین زلزله چندان سال خوشی برای مردم کشورمان نبود. با این حال ما به استقلال آمدیم و تیم تازه نزدیک بود که به روزهای خوب بیشتر نزدیک شود که مشکلاتی مثل مصدومیت خیلی ما را اذیت کرد و بعد از آن هم ویروس کرونا لیگ را تعطیل کرد.

این تعطیلی نگران کننده نیست؟

مسلما زمان‌بر خواهد بود که بازیکنان دوباره با برنامه فشرده‌ای آماده شوند اما باید بدانیم که چرا لیگ تعطیل شده است. این برای سلامت همه است و ما هم امیدواریم که تمام مردم و جامعه سلامت باشند چرا که بازی کردن پشت درهای بسته برای ما بدون حضور هواداران بی روح بود.

اگر به گذشته باز می گشتید چه چیزی را عوض می کردید؟

اگر به گذشته باز می‌گشتم هرگز در بازی استقلال و پاس به میدان نمی‌رفتم تا مصدوم نشوم و به فوتبالم لطمه بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز