خبرگزاری کار ایران

شهرداری بوشهر دیگر حامی شاهین نیست

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۶۴۲

تیم بوشهری لیگ برتر با اعلام شهرداری این شهر دیگر مورد حمایت این نهاد نخواهد بود.

به گزارش ایلنا، تیم شاهین شهرداری که زیر نظر شهرداری بوشهر فعالیت می‌کند احتمالا از این پس دیگر چنین پسوندی نخواهد داشت.

شهردار بوشهر با اعلام اینکه در فصل جاری 14 میلیاردتومان به شاهین پرداخت شده، گفت: من سخت قول می دهم، ولی وقتی تعهدی را پذیرفتم هم تا آخر پای کار هستم و امروز می بینیم که تیم شاهین یکی از خوشنام ترین باشگاه های لیگ برتری در پرداخت تعهداتش بوده، اما باشگاهی مثل پارس جم که به نفت وصل است، در زمینه پرداخت دچار مشکل است. به هر حال امیدواریم این یک سال که مجوز وزارت کشور را برای تیمداری داریم، بتوانیم از امتیاز شاهین در لیگ برتر حفاظت کرده و برای فصل آینده به شکل مناسبی واگذاری مدیریت باشگاه انجام شود.»

با اعلام رسمی شهردار بوشهر به نظر می رسد خارج شدن تیم شاهین بوشهر از چتر حمایتی شهرداری قطعی است و بدون شک قطع حمایت های مالی شهرداری بوشهر از شاهین می تواند این تیم را با چالش مواجه کند. همانطور که در گذشته به همین دلیل از لیگ برتر به لیگ 2 سقوط کرد و به طور حتم اگر شهرداری بوشهر از تیم حمایت نمی کرد شاید امروز شاهینی در فوتبال بوشهر وجود نداشت. به خصوص به خاطر بدهی های مالی سنگینی که داشت.

قرار است طرفداران تیم شاهین در این باره طوماری را امضاء و خطاب به وزیر کشور بنویسند تا وزارت کشور متقاعد شود که هم چنان شهرداری بوشهر از تیم شاهین حمایت کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز