خبرگزاری کار ایران

نیازمند: سپاهان در سال 98 به چیزی که لیاقتش را داشت نرسید/ اتفاقات بازی با پرسپولیس ما را از قهرمانی دور کرد/ فرصتش باشد دوست دارم رکوردم را ارتقا دهم

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۲۵

گلر جوان سپاهان فصل موفقی در این تیم پشت سر گذشت و انگیزه‌های زیادی هم برای سال جدید دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از چهره‌های ویژه و موفق سال 98 فوتبال ایران بدون شک پیام نیازمند است که توانست جایگاهش را در ترکیب اصلی سپاهان تثبیت کرده و عملکرد موفقی هم در این تیم داشته باشد و در حال حاضر به عقیده خیلی از فوتبالدوستان و کارشناسان بهترین گلر فوتبال ایران محسوب می‌شود. نیازمند در سال 99 هم به رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران دست پیدا کرد و هم برای اولین بار در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و حالا با شرایط سنی خوبی که دارد مسیر طولانی و خوش بینانه‌ای در پیش دارد که می‌تواند او را به قله‌های بزرگی برساند. گفتگوی نوروزی و متفاوت نیازمند را با ایلنا می‌خوانید:

 

* سال 98 از نظر پیام نیازمند چطور بود؟

سال 98 برای من سال خوبی بود و قدم‌های بزرگی در زندگی شخصی برداشتم و از این بابت خیلی خوشحالم ولی از لحاظ عمومی قطعاً برای هیچکس سال خوبی نبود و پر از اتفاقات دردناک بود و از لحاظ فوتبالی هم سال سختی بود چرا که اتفاقات اجتماعی به نوعی یقه همه را گرفت و اثرش را روی فوتبال هم گذاشت و از این منظر بخواهیم نگاه کنیم اصلا سال خوبی نبود.

 

* در سال 98 توانستی یک موفقیت شخصی به دست بیاوری و رکورد کلین شیت تاریخ فوتبال ایران را به خودت اختصاصی دادی.

در مورد رکورد قبلاً زیاد صحبت کردم و باید بگویم که نتیجه یک تلاش دست جمعی بود و من کوچکترین عضو موثر در این اتفاق بودم و از این بابت هم خیلی خوشحالم.

 

* فکر می‌کنی بتوانی یک روز این رکورد را خودت ارتقا بدهی؟

کلاً رکوردها برای شکسته شدن به وجود می‌آیند و این رکورد هم دیر یا زود شکسته می‌شود. امیدوارم خودم بتوانم در همه جهات در عملکردم روز به روز عملکرد بهتری داشته باشم و اگر فرصتش پیش آمد این رکورد را هم بتوانم ارتقا دهم و در مجموع بتوانم به تیمم کمک کنم و بازیکن مفیدی باشم.

 

* شرایط سپاهان در طول فصل خوب بود ولی این اواخر فاصله در جدول زیاد شد و کارتان برای قهرمانی سخت شده است.

بله متاسفانه اوضاع در جدول سخت شد و ما متاسفانه در طول بازی‌های گذشته به چیزی که لیاقتش را داشتیم نرسیدیم و فرصت خیلی خوبی را از دست دادیم. این اختلاف بیش از حدی که شکل گرفته عوامل مختلفی دارد که مهم ترین آن مربوط به همان بازی با پرسپولیس است که برگزار نشد. آن بازی بزرگترین فرصت برای ما بود که به جدول برگردیم ولی یک سری اتفاقات و حواشی به وجود آمد و باعث شد فرصت مناسبی که داشتیم را از دست بدهیم.

 

* برای اولین بار حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم تجربه کردی. چطور بود؟

اولین تجربه حضورم در لیگ قهرمانان آسیا تجربه خیلی خوبی بود. خیلی دوست داشتم بیشتر بازی کنیم و تجربه کسب کنم. سطح این رقابت‌ها از لیگ داخلی خودمان خیلی متفاوت است ولی متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا بازی‌ها فعلاً لغو شد و مشخص نیست در چه زمانی ادامه پیدا می‌کند.

 

* انتظارت از سال 99 چیست؟

اولین انتظارم از سال 99 این است که سلامتی بار دیگر به خانواده‌ها برگردد و و شرایط جامعه بار دیگر در شرایط عادی سابق قرار بگیرد و مشکلاتی که به خاطر شیوع کرونا ایجاد شده از بین برود.

 

* در دوران تعطیلات زمانت را چطور می‌گذرانی؟

تعطیلی لیگ هم ما را به نوعی در بلاتکلیفی قرار داده است و نمی‌دانیم قرار است بازی‌ها ادامه پیدا کند یا لغو شود و برای همین برنامه تمرینات ما هم دچار مشکل شد. در این دوران بیشتر سعی می‌کنم در خانه بمانم و خودم را با کتاب و موسیقی و فیلم و پلی استیشن و چیزهایی از این دست سرگرم کنم.

 

* خواننده و آهنگ مورده علاقه‌ات؟

خواننده‌ای که دوست داشته باشم زیاد هستند و نمی‌توانم یک نفر را نام ببرم. من علاقه زیادی به موسیقی دارم و حالا بخواهم نام چند نفر را بیاورم آرمان گرشاسبی، فرزاد فرزین، علی زند وکیلی و... از این دست هستند.

 

* فیلم و سریال پیشنهادی برای دوران تعطیلات؟

برای سریال برکینگ بد را معرفی می‌کنم. فیلم هم زیاد هستند ولی بخواهم از یک فیلم نام ببرم فیلم پیانیست را معرفی می‌کنم که خیلی به آن علاقه دارم.

 

* یک کتاب هم معرفی کن؟

کتاب هم من زیاد در زمینه روانشناسی و رشته‌های مختلف زیاد نخواندم ولی کتاب فوتبال علیه دشمن نوشته سایمون کوپر با ترجمه عادل فردوسی پور کتاب خیلی جالب و جذابی است که هم برای فوتبالی‌ها و هم حتی برای غیر فوتبالی‌ها می‌تواند کتاب جذابی باشد و آن را به کسانی که نخوانده‌اند توصیه می‌کنم.

 

* اگر 100 میلیارد پول یک جا به دستت برسد با آن چکار می‌کنی؟

تا به حال به چنین موضوعی فکر نکرده‌ام و نمی‌دانم در آن صورت با چنین پولی چکار خواهم کرد. هر وقت چنین مبلغی به دستم رسید آن وقت در موردش فکر می‌کنم که با ان چکار کنم و چه تصمیمی برایش بگیرم.

 

* و یک آرزو برای سال جدید؟

به نظرم در این روزها آدم هیچ آرزویی به جز سلامتی نمی‌تواند داشته باشد و سلامتی مهم‌ترین موضوع برای هر شخص و هر کسی است و من هم آرزویم برای مردم ایران در سال جدید فقط و فقط سلامتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز