خبرگزاری کار ایران

تست کرونا حدادی مثبت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۳۰۸

عضو ستاد مقابله با کرونا در ورزش و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون دوومیدانی گفت: متاسفانه آزمایش کرونا احسان حدادی قهرمان شایسته المپیک مثبت اعلام شد.

به گزارش ایلنا، دکتر سید اشکان اردیبهشت در این خصوص گفت: همان طور که پیشتر اعلام شد از روز چهارشنبه حدادی را به شکل دقیق تحت نظر داریم و کلیه اقدامات لازم از قبیل فراهم کردن تجهیزات پزشکی برای پیگیری درمان او انجام شده است. در این رابطه  توسط  متخصص عفونی ویزیت، داروهای لازم نیز برایش فراهم شد و در منزل قرنطینه شد.

وی افزود: با توجه به حمایت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی و دانشگاه علوم پزشکی تهران، خوشبختانه روند مداوای حدادی در منزل به خوبی پیگیری می شود و به طور دقیق تحت نظر است. کلیه اقدامات با مشاوره متخصصین بویژه آقای دکتر صالحی متخصص عفونی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است.

دکتر اردیبهشت یادآور شد: تغییر نگران کننده ای در وضعیت بالینی حدادی روی نداده و روند درمان رضایت بخش است.

میثم بائو، بازیکن سابق سرخابی‌های تهران و علی فتح الله زاده، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال از دسته چهره‌های ورزشی بودند که تا به امروز به این ویروس مبتلا شده بودند و موفق شدند این ویروس را شکست بدهند. همینطور اسماعیل خلیل زاده و کاوه ستوده دیگر اعضای باشگاه استقلال بودند که با شیوع همه گیر ویروس کرونا به این ویروس مبتلا شده بودند و در حال حاضر رو به بهبود هستند.

همه گیر شدن ویروس کرونا در هفته اخیر سبب شد تا در نهایت پس از یک ماه گمانه‌زنی با تماس نهایی نخست وزیر کشور ژاپن با توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک مسابقات المپیک توکیو ۲۰۲۰ که قراربود تابستان امسال در کشور ژاپن برگزار شود به مدت یکسال به تعویق بیفتد.

خوشبختانه تا به امروز بین ورزشکاران حرفه‌ای هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا وضعیت بسیار وخیمی پیدا نکرده تا به کام مرگ کشیده شوند و امید است یکی از شانس‌های کسب مدال کشور ایران در المپیک توکیو هر چه سریعتر سلامتی‌اش را بازیابد و تمریناتش را از سر بگیرد‌.

تست کرونا حدادی مثبت اعلام شد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز