خبرگزاری کار ایران

سید جلال حسینی اسطوره آسیا شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۲۲۲

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی پنج اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از مخاطبان خود خواسته از بین این پنج نفر بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایام تعطیلی رقابت‌های باشگاهی و همینطور لیگ قهرمانان آسیا در گزارشی جدید به معرفی اساطیر کشورهای اعضای این کنفدراسیون پرداخت که در اولین قسمت به سراغ بازیکنان باتجربه ایرانی رفته است. در گزارش AFC ،  پنج بازیکن ایرانی حضور دارند.

در این لیست سید جلال حسینی، مهدی رحمتی، قاسم حدادی‌فر، احسان حاج صفیو و فرهاد مجیدی حضور داشتند که در پایان این نظرسنجی سیدجلال حسینی با کسب 51 درصد آرا به عنوان اسطوره ایرانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

AFC  در خصوص سید جلال حسینی نوشت:

"اسطوره‌ای از فوتبال ایران که بیش از 100 بازی ملی در کارنامه دارد و او در سال 2008 اولین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد در سالی که تا مرحله یک چهارم نهایی هم پیش رفتند پیش از اینکه او به همراه نفت تهران و سپاهان به جمع هشت تیم برتر این رقابت‌ها برسد. این در حالی است که در اواخر به عنوان کاپیتان پرسپولیس حسینی بیشترین تأثیر خود را داشته است، کاپیتان تیم بزرگ تهرانی در سال 2017 برای اولین بار در نیمه نهایی حضور یافت و سال بعد به مرحله بالاتری رسید. پیش از اینکه او در مرحله یک چهارم نهایی برابر الدحیل قطر گل دیدنی به ثمر برساند در بازی دراماتیکی که در ورزشگاه آزادی برگزار شد او گل دقایق پایانی مقابل الجزیره را به ثمر رساند.

پرسپولیس سپس به مرحله نیمه نهایی رسید و با السد رو به رو شد که در آن دوره حتی موفق شد با حسینی به فینال هم راه پیدا کند. متاسفانه با شکست 2 بر صفر برابر کاشیما آنتلرز حسینی نتوانست اولین بازیکن ایرانی باشد که به قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا می‌کند."

سید جلال حسینی اسطوره آسیا شد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز