خبرگزاری کار ایران

آریا عظیمی نژاد: استراماچونی اسم ماقبل تاریخی است(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۱۵۸

عضو هیات داوران برنامه عصر جدید شب گذشته اظهارنظر جنجالی درخصوص سرمربی سابق استقلال مطرح کرد که به مذاق هواداران این تیم خوش نیامد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شب گذشته در جریان فصل دوم برنامه عصر جدید که با فرا رسیدن ایام عید نوروز از شبکه سوم سیما پخش می‌شود آریا عظیمی نژاد به عنوان داور این برنامه اظهارنظر عجیبی در خصوص چهره جنجالی فوتبال ایران در سال گذشته انجام داد که با واکنش سریع طرفداران تیم استقلال تهران رو به رو شد.

پس از اجرای یکی از شرکت کنندگان در این برنامه که به تقلید صدای چهره‌های ورزشی پرداخته بود نوبت به صحبت‌های داوران رسید تا درخصوص رای خود درباره اجرای وی اظهار نظر کنند. پس از اینکه نام علی کریمی و جواد نکونام در استودیو مطرح شد عظیمی نژاد که می‌گوید طرفدار فوتبال نیست نام سرمربی سابق استقلال را عجیب و ماقبل تاریخی توصیف کرد.

احسان علیخانی برای غیر فوتبالی بودن عظیمی نژاد اعلام کرد که اگر از او سوال شود علیرضا بیرانوند در کدام تیم حضور دارد می‌گوید تراکتور تبریز و پاسخ عظیمی نژاد که سعی داشت نشان بدهد افراد فوتبالی را کم و بیش می‌شناسد به سمت چهره خبرساز فوتبال ایران در سال گذشته رفت. عظیمی نژاد که سعی داشت نام آندره آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی سابق آبی‌های تهرانی را صدا بزند آن را «عجیب و ماقبل تاریخی» توصیف کرد.

از زمان اظهارنظر قابل توجه عظیمی نژاد، با توجه به حضور گسترده علاقه مندان به فوتبال در فضای مجازی، او همانند افرادی که با اظهارنظر برخلاف تصورات طرفداران یک تی مورد توجه قرار می‌گیرند، در فضای مجازی به یک موضوع قابل بحث و داغ برای طرفداران استقلال تبدیل شد.

واکنش هواداران تیم استقلال به نظر داور برنامه عصر جدید درباره معنای اسم استراماچونی باعث شد تا او مجبور شود در صفحه شخصی اینستاگرامش در این باره توضیحاتی را ارائه کند. نکته جالب درباره اظهار نظر عظیمی نژاد این بود که او با توجه به توضیح به هواداران استقلال برای بار دوم اعلام کرد که نام خانوادگی سرمربی سابق اینتر میلان از نظر او ماقبل تاریخی است.

آریا عظیمی نژاد: استراماچونی اسم ماقبل تاریخی است(ویدیو)

حجم ویدیو: ۳۹۸.۳۲K | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز