خبرگزاری کار ایران

۱۸ روز است که در قرنطینه‌ام

روایت فتح الله زاده از مبارزه با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۰۷۸

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال تهران می‌گوید وضعیت رو به بهبودی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علی فتح الله زاده در حالیکه با ایده‌های جالبی به باشگاه استقلال بازگشته بود هنوز سه هفته از دریافت حکم مدیرعاملی‌اش نمی‌گذشت که از سمتش استعفا داد.

فتح الله زاده که اطرافیانش اصرار داشتند بگویند او کرونا ندارد و آنفولانزا گرفته است می‌گوید شرایط رو به بهبودی دارد و در مرز شکست این ویروس ایستاده است.

ابتدا گفته می‌شد فتح الله زاده به علت بیماری آنفولانزای شدید به بیمارستان رفته و برای دو هفته بستری شده است اما خودش می‌گوید که ویروس کرونا را باید جدی گرفت.

فتح الله زاده درباره مبارزه با ویروس کرونا گفت:« در حال حاضر از بیمارستان مرخص شده‌ام و برای ۱۸ روز است که در خانه قرنطینه‌ام و با این بیماری مبارزه می‌کنم. وضعیت سختی است و در یک اتاق خودم را حبس کرده‌ام. حتی غذایم را پشت در اتاق می‌گذاشتند و با اعضای خانواده هیچ ارتباطی نداشته و ندارم.

او ادامه داد: خداراشکر الان خیلی بهترم و وضعیتم رو به بهبود است. شرایط واقعا سخت بود و قرار است که دوباره آزمایش بدهم تا مشخص شود چقدر دیگر کار داریم.

فتح الله زاده با اشاره به توصیه‌های بهداشتی گفت: از مردم تقاضا می‌کنم این ویروس را جدی بگیرند و از مسافرت و خارج شدن‌های بیهوده از منزل خودداری کنند. کرونا با هیچ کسی شوخی ندارد و امیدوارم همه رعایت کنیم تا هر چه سریعتر این ویروس را شکست بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز