خبرگزاری کار ایران

پرونده پلاس‌لیگا هم بسته شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۷۴۳

نگرانی از گسترش و شیوع ویروس کرونا، لیگ والیبال لهستان را نیز ناتمام گذاشت و پرونده این مسابقات بسته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هیئت رئیسه پلاس‌لیگا اعلام کرد: فصل ۲۰۱۹/۲۰ این رقابت‌ها که تا ۱۲ مارس ۲۰۲۰ انجام شده و به اتمام نرسیده است، به علت وضعیت بحرانی ناشی از شیوع ویروس کرونا و برای مبارزه با آن، به اتمام رسید و در این فصل عنوان قهرمانی به هیچ تیمی اعطا نمی‌شود و جدول کنونی نشان دهنده جایگاه تیم‌ها خواهد بود.

بر این اساس، سه تیم زاکسا، وروا ورشو و اسکرا بلخاتوف که در جدول رده‌بندی پیشتاز هستند، در لیگ قهرمانان فصل بعد حضور می‌یابند. علاوه بر این، مشخص شد که تیم بیدگوشچ به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند.

در لیگ دسته یک لهستان نیز یکی از دو تیم استال‌نیسا و بیِلسکو بیاوا (با اولویت جایگاه بالاتر در جدول و این شرط که واجد شرایط قانونی باشند) به دسته بالاتر صعود می‌کند و در صورتی که واجد شرایط نشوند، تیم بیدگوشچ شانس باقی ماندن در پلاس‌لیگا را خواهد داشت.

پاول زاگومنه رئیس سازمان لیگ والیبال لهستان پس از اعلام این تصمیمات گفت: گرفتن این تصمیمات بسیار دشوار بود اما برای مراقبت از سلامت بازیکنان، کارکنان باشگاه‌ها و کل محیط، لازم و اجتناب‌ناپذیر بود.»

وی تاکید کرد: «من از همه حامیان مالی و همکاران خودمان، برای درک و پشتیبانی خوبشان و همچنین بازیکنان و باشگاه‌ها برای یک فصل بسیار هیجان‌انگیز، تشکر می‌کنم.

گفتنی است میلاد عبادی‌پور در این فصل بازیکن تیم اسکرا بلخاتوف بود و سید محمد موسوی نیز در تیم اولشتین حضور داشت که لیگ را در رتبه هشتم به پایان رساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز