خبرگزاری کار ایران

مراد مرادی در گفتگو با ایلنا:

اگر بازی‌های لیگ لغو نمیشد پارس‌جم تک رقمی بود/ باتیستا به دلیل درد پایش آن صحبت‌ها را مطرح کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۷۲۵

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی معتقد است مگنو باتیستا بدلیل درد و شرایط نامساعد آن گلایه‌ها را مطرح کرده است.

به گزارش ایلنا مراد مرادی در خصوص شرایط نیمه تعطیل کشور و لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: دوست دارم در ابتدای صحبتم از آقای کمالوند که خیلی برای پارس جنوبی زحمت کشید تشکر کنم. پس از استعفای ایشان و تغییراتی که با آمدن آقای افاضلی در تیم به وجود آمد باعث شد تا تحولات مثبتی در باشگاه ایجاد شود که این مهم به خوبی در آخرین بازی‌های ما که توانستیم 6 امتیاز کسب کنیم مشهود بود. خوشبختانه موفق شدیم دربازی مقابل تراکتور به پیروزی ارزشمندی که از نان شب هم برایمان واجب تر بود دست پیدا کتیم. تیم ما در آمادگی کامل بدنی و ذهنی بود که متاسفانه این مهمان ناخوانده(کرونا) وارد کشور و در نهایت باعث لغو مسابقات لیگ برتر شد که همچنان منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم که در خصوص برگزاری مسابقات تصمی‌گیری کند که امیدوارم که تصمیمی دراین خصوص گرفته شود که هیچ تیمی ضرر نکند.

وی ادامه داد: سازمان لیگ گفته است که قرار است برنامه‌‌ی بازی‌ها را اعلام کند، مثلا اگر بخواهد یک شهریور شروع شود که تمرینات تیم ما و خیلی از باشگا‌های دیگر تعطیل است و با این شرایط نمیتوانیم وارد بازی‌ها شویم. بنظرم همه ما باید تا زمانیکه این ویروس ریشه کن شود رعایت کنیم من که نمیتوانم روزانه پنجاه نفر را سر تمرین بیاورم جان آنها را به خطر بیندازم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در پاسخ به اینکه چه تصمیمی گرفته شود به نفع همه تیم‌ها خواهد بود گفت: بنظرم همانطور که بازی‌های المپیک که یکی از بزرگترین رویدادهای ورزشی جهان است به تعویق افتاد مسئولین فوتبال هم باید لیگ برتر را تعطیل کنند. حرف من این است که اگر میخواهند بازی‌های لیگ را برگزار کنند هرچه زودتر اعلام کنند تا ما هم بتوانیم به تمریناتمان را شروع کنیم و اگر هم نمیخواهند هرچه زودتر تصمیمشان را اعلام کنند تا تکلیف همگی ما روشن شود.

مرادی در پاسخ به اینکه فکر میکند پارس جنوبی بتواند در لیگ برتر باقی بماند گفت: تیم ما اگر بازی‌ها ادامه پیدا میکرد بدون شک حالا با نمره تک رقمی 7 یا8 جدول بود. خوشبختانه تیم ما اصلا در خطر سقوط قرار ندارد با شناختی که از کادرفنی و بازیکنان غیور تیم‌مان دارم بدون شک میتوانیم در ادامه امتیازات بیشتری کسب کرده و شرایط بهتری در جدول داشته باشیم.

وی در مورد شرایط دریافتی‌های بازیکنان پارس جم توضیح داد: پارس جم تنها تیمی است که علاوه بر پرداخت 50 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانش مبالغی از بدهی سال گذشته آنها را نیز پرداخت کرده‌ است.

مدیرعامل پارس جنوبی در واکنش به گلایه‌های مگنو باتیستا در خصوص عدم تماس و بی توجهی باشگاه نسب به شرایطش گفت: مگنو بازیکن مورد علاقه‌ام است و خیلی دوستش دارم بسیار با اخلاق و مودب است. فکر میکنم او به این دلیل که درد داشته و در شرایط مساعدی نبوده این صحبت‌ها را مطرح کرده است.به جرات میتوانم بگویم که بعد از خانواده‌اش من تنها کسی بودم که جویای احوالش بود بیشترین تماس را با او داشت.سرپرست تیم، آقای علوی مدیررسانه‌ای باشگاه و اقای افاضلی که به دیدار او رفتند تماس گرفتم تا با او صحبت کنم. از اینکه این حرف را میزند خیلی تعجب میکنم. به مگنو گفتم که شما برو پایت را عمل کن بعدش من پول آن را پرداخت میکنم. با این وجود که در حال حاضر به دلیل شیوع کرونا خیلی از پروازها لغو و یا خیلی کمتر از قبل شده است و پرداخت پول بلیط هواپیما هم در قرارداد باتیستا قید نشده ولی ما تا همینجا هم لطف کردیم و برایش بلیط رفت و برگشت تهیه کردیم از این به بعد دوباره این کار را خواهیم کرد. باتیستا خیلی بازیکن خوبی است با وجود اینکه نزدیک به شش ماه از میادین دور خواهد بود ولی من باز هم برای سال دیگر او را در تیم حفظ خواهم کرد چرا که او خیلی مهره تاثیر گذاری در پارس جم بوده است.

مرادی ادامه داد: در پایان صحبت‌هایم دوست دارم از کادر پزشکی و درمان که این روزها با زحماتشان حافظ جان مردم هستند از خود گذشتگی میکنند نهایت تشکر را داشته باشم بدون شک تمامی مردم ایران قدردان زحمات آنها هستند و برایشان دعا میکنند.

گفتگو: ترنم کشاورز

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز