خبرگزاری کار ایران

۲۱ میلیارد تومانی که خرج شد؛

استقلال چقدر از اسپانسرها طلب دارد؟

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۳۱۲

استقلال در حالی باید حدود ۳۰ میلیارد تومان را به عنوان بودجه فوری در اختیار داشته باشد تا مقابل شکایت‌های طلبکارانش در فیفا بایستد که از مهرماه گذشته تا به امروز بیش از ۲۱ میلیارد تومان در این باشگاه هزینه شده است.

به گزارش ایلنا، از اول مهر سال گذشته تا به الان مبلغ بیست و یک میلیارد تومان وارد باشگاه استقلال تهران شده است که چهار میلیارد و دویست برای همراه اول، هشت میلیارد برای ایرانسل بوده که منزوی به طلبکاران چک شخصی داده است. هفت میلیارد تومان هم موسوی به باشگاه استقلال آورده بود.

الان ایرانسل به استقلال پول نمی‌دهد به خاطر اینکه مدعی است استقلالی‌ها باید مانند پرسپولیسی‌ها این اپراتور را تبلیغ کنند که هیچ یک از بازیکنان استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده‌اند. مهلت قرارداد استقلال با این اپراتور تا سال ۱‌۴‌۰‌۲ است.

موسسه مالی اعتباری کوثر و اتکا هم دیگر اسپانسرهای باشگاه استقلال هستند و از سال ۱۳۹۴ قرارداد همکاری منعقد شده است که تاکید کرده‌اند در صورتیکه تبلیغات پشت پیراهن به آنها اختصاص یابد می‌توانند رقم ۱۰ میلیارد تومان به باشگاه استقلال بدهند.

این‌ها مشکلاتی است که استقلال با اسپانسرهای خود دارد و سیدرضا افتخاری و حمیدرضا گرشاسبی دو فردی هستند که جدیدا را مشکل بزرگی رو به رو شده‌اند. در زمان مدیرعاملی این دو در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس با شرکت برهان مبین برای بلیت فروشی قراردادی امضا شد که مدتی بعد به دلیل اینکه یک شرکت دیگر رقم بیشتری بابت همکاری پرداخت می‌کرد قرارداد را زیر پا گذاشته و اکنون با شکایت به دادگاه رسمی باید محکوم شوند.

اکنون استقلال به غیر از بدهی‌های بزرگی که به مربیان و بازیکنان سابق این باشگاه دارد با آغاز سال جدید یک مشکل جدی را هم باید حل و فصل کند. بهاروند با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال تهران اعلام کرده که شش میلیارد و دویست میلیون تومان بابت تبلیغات محیطی به سازمان لیگ بدهکار هستند! این در حالی است که در سال ۹۷ رقمی معادل چهار میلیارد و دویست میلیون تومان به سازمان لیگ بدهکار بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز