خبرگزاری کار ایران

ارسلان مطهری: از ۴ سال پیش تاکنون عضو خانواده بزرگ استقلال شده‌ام/ اصلا گیتار نمی‌زنم!

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۷۱۹

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت:‌ من چهار سال پیش اعلام کردم که استقلالی هستم و در این مدت که باشگاه پرسپولیس به من پیشنهاد داد خودم را جزیی از خانواده استقلال می‌دانستم و به همین دلیل پاسخی به آنها ندادم.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری که موفق شد در دربی 2 گل برای این تیم به ثمر برساند در گفت‌وگو با رادیو تهران در خصوص شرایط خوبی که این روزها در تیمش دارد، اظهار داشت: موفقیت فقط به تلاش بچه‌های تیم برمی‌گردد و من کار راحت را انجام می‌دهم. از هواداران استقلال انرژی مثبت می‌گیرم و اصلی‌ترین موضوع هم اعتماد کادر فنی و فرهاد مجیدی است و این را هم بگویم وقتی که داخل زمین می‌روم با قلبم بازی می‌کنم.

وی در خصوص تعصبی که به پیراهن استقلال دارد و پیش از این چند سال منتظر بود تا برای این تیم بازی کند، گفت: حقیقتش را بگویم فکر نمی‌کردم با استقلال چنین شروع خوبی داشته باشم ولی آنقدر تیم یکدل و یکدست است که هر کسی در این پازل قرار بگیرد می‌تواند چنین عملکردی داشته باشد. کنار من مهدی قائدی بازی می‌کند که فوق‌العاده است. بدون تعارف بگویم همه با هم برای موفقیت استقلال بازی می‌کنند و این مهم‌ترین مسئله است. کادر فنی خوبی داریم که با بازیکنان خیلی دوست هستند و به نظر من اتفاقات خیلی بهتری قرار است برای استقلال رخ بدهد. 

مهاجم استقلال در خصوص اینکه از ذوب‌آهن به استقلال اضافه شد و حالا فضای جدید را چگونه مدیریت می‌کند، گفت: از زمانی که گفتم استقلالی هستم حدود چهار سال می‌گذارد. از همان زمان باشگاه پرسپولیس لطف کرد و به من پیشنهاد داد ولی همان زمان به آنها پاسخ دادم که استقلالی هستم. وقتی بعد از این اظهارنظرها لطف هواداران استقلال را می‌دیدم کمی خودم را بازیکن این تیم می‌دانستم. با وجود اینکه در این سال‌ها شرایطی پیش می‌آمد که به استقلال نمی‌آمدم اما خودم را وابسته به این تیم می‌دانستم و همین موضوع در بدو ورودم کارم را راحت‌تر کرد. فکر می‌کنم راحت‌تر توانستم به این جو عادت کنم. 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا گیتار می‌زند، گفت: اصلاً این کار را نمی‌کنم. 

مهاجم  استقلال در خصوص اینکه پس دلیل خوشحالیش با نواختن گیتار چیست، گفت: هنگامی که به کشور عمان سفر کردم فضای بدی را برای من به وجود آوردند. قول‌هایی که به من دادند عملی نشد و من هم قراردادم را با آن باشگاه فسخ کردم. فکر می‌کنم حدود 10 سال پیش بود که یک کلیپ دیدم که وقتی بازیکنی گل می‌زند چنین خوشحالی انجام می‌دهد. دقیق اسم آن بازیکن را یادم نیست ولی خوشحالی او به دلم نشست. دوست داشتم یک جایی این خوشحالی را انجام بدهم که بتواند دل هواداران استقلال را شاد کند. خدا را شکر می‌کنم که این مدل خوشحالی به دل هواداران استقلال نشسته است. از هواداران می‌خواهم من را دعا کنند تا بتوانیم موفق‌تر شویم.

مطهری در خصوص اینکه به یک نوشته علاقه دارد و مرتب آن را تکرار می‌کند، گفت: فراموش خواهی چنانچه انگار نبوده‌ای من عاشق چنین جمله‌ای هستم. این شعار می‌گوید از زندگی‌ات لذت ببرد چون به درس می‌دهد که شاید یک روز نباشی. من محمود درویش را زیاد نمی‌شناسم ولی این شعر او بسیار قشنگ است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا علاقه‌ای به خواندن کتاب و اینگونه مسائل دارد یا خیر، گفت: اتفاقاً اصلاً زیاد اهل کتاب نیستم چون حقیقتاً از درس خواندن هم متنفر بوده‌ام. هیچ وقت در ریاضی نمره بالای 8 نگرفته‌ام. 

مهاجم آبی پوشان در خصوص اینکه خود مجیدی زمانی مهاجم بوده و کار کردن با وی را چطور می‌بیند، گفت: کاریزمای فرهاد مجیدی را همه دیده‌اند. تفاوت ما با دیگران این است که با هم خیلی رفیق هستیم و او هم به عنوان مربی به ما بازیکنان خیلی کمک می‌کند. تمام تلاش‌ ما این است که بازی انجام دهیم سرمربی راضی باشد. هر استقلالی به فرهاد مجیدی ارق دارد و من از بچگی او را پیگیری می‌کردم. 

مطهری در پاسخ به این سؤال که مجیدی بعد از پایان بازی به وی چه گفته‌ است، عنوان کرد: بعد از بازی او از همه بچه‌های تیم تشکر کرد. البته این تساوی برای ما باخت بود. چون ما در دقایق آخر بازی را از دست دادیم ولی برای گل‌هایی که به ثمر رسید از تمام بازیکنان تشکر کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر جای مجیدی بود از بین مطهری، قائدی و دیاباته چه بازیکنانی را انتخاب می‌کرد، گفت: من واقعاً نمی‌توانم در این مورد چیزی را بگویم و همان تصمیمی را می‌گیرم که فرهاد مجیدی گرفته است.من همان تصمیمی را که دقیقاً کادر فنی می‌گیرد را می‌گرفتم. 

این بازیکن در خصوص دیدار آینده استقلال مقابل الشورته عراق گفت:‌ تیمی عراقی یکی دو سال است که وارد فوتبال آسیا شده‌اند و تیم‌های ایرانی زیاد شناختی از آنها ندارند. ما باید نقاط ضعف و قوت آنها را پیدا کنیم و قطعاً تیم‌های ناشناخته حریفان سرسختی‌تری هستند اما سعی می‌کنیم نتیجه خوبی بگیریم تا هواداران را خوشحال کنیم.

به گزارش فارس، مطهری در خصوص اینکه در حال حاضر 8 گله است و فکر می‌کند تا پایان فصل چند گل می‌زند، گفت: حقیقتاً این را بگویم که مهاجمان کمی حسود هستند. اینجا من، قائدی و دیاباته اصلاً به این فکر نمی‌کنیم که گل بزنیم در هر بازی که وارد زمین شدم فقط برای کمک به تیم این کار را کردم و لطف خدا و زحمات بازیکنان باعث شده که گل بزنم. من در بازی قبل به دنبال این بودم که یک پاس به قائدی بدهم تا گل دهمش را به ثمر برساند. چون ما با خوشحالی هم خوشحال می‌شویم. فکر می‌کنم جوی که در استقلال وجود دارد در تیم‌های دیگر خیلی کم باشد. من فکر می‌کنم قائدی از 10 گل خیلی بیشتر بزند چون او تکنیک خیلی خوبی دارد و می‌تواند بیشتر بدرخشد.

وی در خصوص اینکه دیاباته چه برخوردی با وی دارد، گفت: من یک مصاحبه از علی دشتی دیدم که در آن گفته بود خوش‌ قلب‌تر از دیاباته ندیده‌ام. این دقیقاً حرف دل تمام بازیکنان استقلال است. اگر شما با او برخورد داشته باشید فکر می‌کنید که مثل برادرتان می‌ماند. دیاباته برای موفقیت تیم می‌جنگد و خدا را شکر که او در تیم ما جواب داده است. مطمئناً او خیلی می‌تواند به تیم ما کمک کند. 

مهاجم تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه آیا شخصیت احساسی دارید یا خیر، گفت: صددرصد همین‌طور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز