خبرگزاری کار ایران

وین رونی: حتی اگر لیگ ناتمام بماند حق لیورپول است تا قهرمان گردد

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۶۰۰

وین رونی ستاره سال‌های نچندان دور منچستریونایتد معتقد است که لیورپول باید به عنوان قهرمان لیگ جزیره در این فصل توسط اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام شود.

به گزارش ایلنا، کرونا در حالی مسابقات لیگ جزیره را لغو کرد که با گذشت بیست و نه هفته لیورپول با کسب 82 امتیاز در صدر جدول قرار داشت و چنانچه این تیم در دو بازی بعدی خود موفق به شکست حریفان می‌شد می‌توانست بعد 30 سال قهرمان انگلیس شود.

در این میان برخی از باشگاه‌ها از جمله وستهام یونایتد خواستار آن شدند که رقابت‌های این فصل لیگ جزیره بدون اعلام قهرمان پایان یابد که این امر واکنش تند هواداران لیورپول را در بر داشت.

 وین رونی بازیکن سابق منچستریونایتد در این خصوص گفت است:

این یک بحران بزرگ است که جهان با آن روبه‌رو شده است و همگی ما نگران هستیم. در انگلستان همه وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوند فوتبال نخستین چیزی است که به آن فکر می‌کنند اما به هر حال مسائل مهمتری نیز هستند که باید در نظر گرفته شوند و ما باید کوتاه بیایم. اتحادیه باید باشگاه‌ها را موظف کند تا بازیکنان در خانه خود بمانند و به هیچ وجه جای نروند. حالا همه چی مشخص است و با این تصمیم اتحادیه  انتظار می‌رود لیگ به پایان برسد و این کاملا عادلانه می‌باشد. لیورپول در این فصل فوق العادع بوده و با شایستگی باید به عنوان قهرمان این فصل انتخاب شود. آنها تلاش فراوانی کردند و شایسته آن هستند تا دوباره بعد از 30 سال قهرمان شوند و این خیلی ظالمانه است که سال‌ها منتظر قهرمانی باشید و این‌گونه آن را از شما بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز