خبرگزاری کار ایران

لوکاکو: شرایط ایتالیا وحشتناک است؛ نمی‌دانم چه زمانی این بحران تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۱۱۷

روملو لوکاکو امیدوار است که دوباره بتواند فوتبال بازی کند.

به گزارش ایلنا، با شیوع و گسترش ویروس کرونا در جهان، ایتالیا وضعیت بحرانی را سپری می‌کند. تاکنون بیش از 47 هزار نفر در این کشور به این بیماری مبتلا شدند که در این بین بیش از 4 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.  بیشتر مناطق این کشور بخصوص ایالت لمباردی که شهر میلان در آن قرار دارد قرنطینه شدند.

روملو لوکاکو مهاجم بلژیکی نراتزوی در خصوص این شرایط در مصاحبه اخیر خود گفت است:

هیچکس در شهر میلان تردد نمی‌کند و این شهر کاملا ساکت است. از آنجا که تست کرونایی روگانی مثبت در آمد و ما با یوونتوس بازی کردیم من خودم را در خانه به دور از همه قرنطینه کرده‌ام. من علائمی ندارم اما هم‌چون دیگر بازیکنان تیم در قرنطینه هستم تا ببینیم علائمی در ما نشان داده می‌شود یا خیر. ما باید هر روز دمای بدنمان را بسجنیم و تست دهیم. نمی‌خواهم بگویم می‌ترسم اما ما در حبابی قرار گرفته‌ایم و هیچ خبری نداریم آن هم در ایتالیا که درگیر با کروناست و ما باید مراقب باشیم شاید برخی علائم نداشته باشند اما ناقل باشند. 

او در ادامه گفت:

دلم برای فوتبال بازی کردن بسیار تنگ شده است اما چیزی که اهمیت دارد سلامتی مردم و جامعه است. نمی دانم این بحران کی تمام می‌شود اما دوست دارم به زودی مردم را کنار هم ببینم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز