خبرگزاری کار ایران

وقتی کرونا فوتبالیست‌ها را به خانواده نزدیک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۹۰۹

ستاره‌های فوتبال معمولاً زمان زیادی برای سپری کردن در کنار اعضای خانواده‌های خود ندارند.

به گزارش ایلنا، ویروس کرونا اگرچه از یک طرف دردسرهای زیادی را برای اهالی فوتبال دنیا به همراه داشته و سبب تعطیلی لیگ‌ها و اکثر تورنمنت‌های فوتبال شده اما از طرف دیگر رضایت خانواده‌های آنها را به همراه داشته است. به سبب تقویم فشرده بازی‌ها‌ و تمرینات‌شان، ستاره‌های فوتبال معمولاً زمان زیادی برای سپری کردن در کنار اعضای خانواده‌های خود ندارند، بخصوص در لیگ برتر انگلیس که حتی در تعطیلات کریسمس هم بازی می‌‌کنند اما به دلیل شیوع کرونا و قرنطینه ناشی از آن، اکثر فوتبالیست‌های دنیا حداقل سه چهار هفته‌ای را به صورت تمام وقت در کنار خانواده‌های خود سپری خواهند کرد. در این مدت هم هر کدام از آنها برای سر نرفتن حوصله‌شان در خانه کارهای متفاوتی انجام می‌دهند که بعضی از آنها جالب توجه بوده است.

گابریل ژسوس مهاجم برزیلی منچسترسیتی یکی از آنهاست که تصاویری از او در حال تک‌چرخ زدن با دوچرخه‌اش در یک پارک محلی نزدیک به خانه‌اش منتشر شده است. ظاهراً او که از خانه‌‌نشینی خسته شده، ریسک خروج از خانه را به جان خریده و به پارکی محلی رفته تا کمی هوای تازه استنشاق کند. هم‌تیمی آرژانتینی او، سرخیو آگوئرو اما به شیوه‌ای دیگر اوقات فراغتش را سپری می‌کند. همسر آگوئرو تصاویری از او منتشر کرده که این بازیکن آرژانتینی را در حال لم دادن روی کاناپه اتاق پذیرایی‌شان با دکوراسیون تمام فوتبالی و تماشای مستند راز بقا نشان می‌دهد.

بازیکنان آرسنال اما ظاهراً گزینه‌های کمتری داشته‌اند. دروازه‌بان این تیم برند لنو رو به بازی‌های انفرادی آورد تا اوقاتش را سپری کند. هم‌تیمی او الکساندر لاکازت هم عکسی از خودش نشان داده که این مهاجم فرانسوی را در حال انجام بازی رایانه‌ای Call of Duty نشان می‌دهد. داوید لوئیز مدافع برزیلی آرسنال اما ترجیح داده کمپینی برای جمع‌آوری عواید خیریه جهت کمک به درمان مبتلا به کرونا راه بیندازد. دیگر بازیکن توپچی‌ها، پیرامریک اوبامیانگ هم اوقات فراغتش را صرف بالا بردن آماده جسمانی‌اش کرده و یک برنامه تمرینی فردی برای خودش تنظیم کرده است. مهاجم گابنی از خودش کلیپی منتشر کرده که او را در حال تمرین کردن در سالن بدنسازی خانگی‌اش نشان می‌دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز