خبرگزاری کار ایران

وعده نوروزی زنوزی به هواداران تراکتور

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۷۰۳

مالک تراکتور در پیام تبریک نوروزی خود به هواداران تیمش وعده جذابی داد.

محمدرضا زنوزی مالک تیم تراکتور و ماشین سازی با انتشار پیامی خطاب به طرفداران این دو تیم و اهالی فوتبال، نوروز را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

 

«با سلام؛

بنده فرارسیدن سال نو را خدمت تمامی هموطنانم، به ویژه هواداران تراکتور تبریک می‌گویم.

می‌دانم به دلیل شیوع بیماری "کرونا ویروس"، این روزها برای همه‌ی ما سخت می‌گذرد؛ به عنوان یک برادر کوچک، از همه می‌خواهم که با خانه‌نشینی مطلق، زنجیره‌ی سرایت این ویروس را قطع کنیم. مردم ایران به ویژه مردم قهرمان خطه آذربایجان، همواره در طول تاریخ روزهای سخت را با سربلندی پشت سر گذاشته‌اند و معتقدم با رعایت نکات بهداشتی و خانه‌نشینی، کرونا به همین زودی‌ها از کشورمان ریشه‌کن خواهد شد و بار دیگر صفا، صمیمیت و روزهای خوب به ایران عزیز باز خواهد گشت.

ما در سال ۹۸ همراه هواداران میلیونی‌مان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و گاهاً هم نتایج بر وقف مراد نبود و باعث ناراحتی‌مان شد که البته زیبایی فوتبال هم به همین چیزهاست؛ اما نکته‌ی حائز اهمیت، این است که شما هواداران پرشور تراکتور، هیچگاه ناامید نشدید، پشت تیم محبوبتان را خالی نکردید و حتی در روزهای سرد زمستان و در بدترین شرایط هم، اجازه ندادید که سکوها خالی بماند. شما هواداران بارها در سالی که گذشت حماسه آفریدید که بازتاب جهانی هم داشت، نائل آمدن تراکتور به چندین عنوان جهانی از حیث تعداد تماشاگران، بسیار ارزشمندتر از جام‌های فلزی است. با صراحت اعلام می‌کنم که شما هواداران، قهرمانان واقعی فوتبال ایران هستید، واقعاً دستتان درد نکند. همین شور و شوق وصف نشدنی شماست که عزم بنده را برای رساندن تراکتور به قله‌های افتخار، بیشتر می‌کند. 

امیدوارم در سال ۹۹ ضمن قرارگیری در جایگاه مناسب در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی را هم برای شما هواداران پرشور به ارمغان بیاوریم. برنامه‌های ما برای موفقیت و حرکت در مسیر حرفه‌ای ادامه دارد، برنامه‌هایی که مبتنی بر خواسته‌‌ی شما هواداران خواهد بود. امیدوارم سال به سال تراکتور پیشرفت کند و در پایان فصل بیستم به عنوان سومین سال خصوصی‌سازی تراکتور، به قله‌ی فوتبال ایران برسیم.

در پایان، از هواداران می‌خواهم تحت هر شرایطی، پشت تیمشان باشند، انتقاد در روزهای حساس، همچون تیری هست که قلب تیم را نشانه گرفته است. تراکتور متعلق به شما مردم است، تیمتان را تنها نگذارید و بدون توجه به ادعاهای حاشیه‌سازان، تمامی اخبار مربوط به تراکتور را فقط از پیج رسمی باشگاه در اینستاگرام و تلگرام پیگیری کنید.

امید است سال ۹۹ از نظر اقتصادی، ورزشی و ... باب میل هواداران پرشورمان باشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز