خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک باشگاه نساجی به‌مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۹

asdasd
کد خبر : ۸۸۸۶۸۷

‍باشگاه نساجی مازندران فرا رسیدن نوروز ۹۹ را طی پیامی تبریک گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، نوروز در اندیشه‌ ما، نماد تازگی و خیزش در مرتبه‌ای بالاتر و بی‌تردید اندیشه زیبای بهاران، لطف و عنایت الهی، وعده‌ حاکمیت زیبایی‌ها و تجلی کمال‌خواهی‌ست.

سال سختی را گذراندیم، سالی که سرآغازش با سیل بود و پایانش با کرونا؛ متاسفانه هواداران عزیز نساجی نیز در این بلایا سهیم بودند و ضمن ابراز همدردی با همه‌ی هموطنان عزیز، خوشحالیم که صحنه زیبای یاری‌رسانی را از سوی دیگر هواداران در تمام گرفتاری‌ها و مشکلات شاهد بودیم.

انشاالله همان‌طور که مقام معظم رهبری سال را به‌عنوان "جهش تولید" نام‌گذاری کردند، بتوانیم این گفتمان را در باشگاه بزرگ نساجی نیز پیاده کنیم و با شکوفایی استعدادهای ناب فوتبالی مازندران، بر سرمایه‌های‌مان بیفزاییم.

همان‌طور که بارها عرض کردیم، خواهش‌مان از همه مخاطبان و خانواده بزرگ نساجی این است که همه با هم با صبر و شکیبایی در خانه بمانیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک با شکست کرونا در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گرد هم آییم و از فوتبال لذت ببریم.

ضمن تبریک نوروز باستانی و آغاز سال ۱۳۹۹، آرزوی سلامتی، سرزندگی و توفیق برای همه هموطنان داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز