خبرگزاری کار ایران

خلیل زاده: بی‌خیال شوید من کرونا ندارم!

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۷۶۲

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال تهران به شایعه ابتلا به ویروس کرونا واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شیوع همه‌گیر ویروس کرونا بازار شایعات را برای دسته‌ای افراد سودجو داغ کرده است تا برای تشویش اذهان عمومی و دیگرآزادی به انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی مشغول شوند.

ابتدا این وزیر ورزش و جوانان بود که شایعه شد به ویروس کرونا مبتلا شده است؛ پس از مسعود سلطانی فر بازار شایعات پیرامون رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک داغ شد و آخرین قربانی این شایعات علی فتح الله زاده بود که پس از دو هفته بازگشت به باشگاه استقلال از سمت خود استعفا داد.

جدیدترین چهره شناخته شده در حوزه ورزش اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال است که اخیرا به آنفولانزا مبتلا شده است و بستری شدن او که چند روز پیش از استان گیلان حضور داشت تا با همسرش در بیمارستان ملاقات کند، سبب شد تا شایعه پراکنی‌ها در فضای مجازی به گونه‌ای شکل بگیرد که او به علت ویروس کرونا بستری شده است.

خلیل زاده با رد این شایعات گفت: "آخر این چه حرفی است؟ مگر هر کسی به بیمارستان می‌رود کرونا دارد؟ فقط یک جمله به آن دسته از کسانی که این اخبار را منتشر می‌کنند بگویم: بی خیال شوید من کرونا ندارم!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز