خبرگزاری کار ایران

رسمی: یورو ۲۰۲۰ یکسال به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۵۰

یوفا اعلام کرد رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به مدت یکسال به تعویق افتاده است.

به گزارش ایلنا، در پی گسترش همه‌گیر ویروس کرونا که ابتدا از کشور چین آغاز شد و اکنون تمامی کشورهای جهان در مبارزه با آن درگیر هستند، تمامی رقابت‌های ورزشی همانند سایر امور به حالت تعلیق درآمده و در تعطیلی به سر می‌برند.

در حالیکه مسابقات فوتبالی برای مدتی پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شد در نهایت در هفته گذشته تمامی مسابقات ورزشی از جمله پنج لیگ معتبر اروپا، سری آ، لالیگا، بوندسلیگا، لیگ برتر انگلیس و لوشامپیونه، به حالت تعلیق درآمدند.

طی روزهای اخیر پیش از اینکه شایعات فراوانی برای تعطیلی یا تعویق رقابت‌های المپیک توکیو مطرح شود قابل پیش بینی بود که کرونا بتواند رقابت‌های جام ملت‌های اروپا را هم تحت تاثیر قرار بدهد.

یوفا طی بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد هیات رئیسه پس از مشورت با روسای فدراسیون‌های تخت نظارت خود به این تصمیم رسیده است که رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ که قرار بود کمتر از ۹۰ روز دیگر برگزار شود برای یکسال به تعویق بیفتد.

یوفا دلیل این تصمیم را ارائه‌ فرصت کافی به فدراسیون‌ها می‌داند تا بتوانند مسابقاتی که به تعویق افتاده را در این فصل به پایان برسانند. بدین ترتیب به نظر می‌رسد ادامه مسابقات در فصل تابستان برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز