خبرگزاری کار ایران

خشم چلسی از میسون مونت؛ ستاره جوان قوانین قرنطینه را زیرپا گذاشت!

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۱۳

بازیکن جوان تیم فوتبال چلسی با عدم توجه به قرنطینه خانگی در پارکی در لندن مشغول یک مسابقه فوتبال مشاهده شده است.

به گزارش ایلنا، میسون مونت، بازیکن تیم فوتبال چلسی با وجود دستور مستقیم از باشگاه برای حضور در قرنطینه خانگی به همراه دکلان رایس، دوست صمیمی‌اش این دستور را زیر پا گذاشته است.

این بازیکن 21 ساله انگلیسی همانند سایر بازیکنان چلسی به دنبال مثبت اعلام شدن تست کرونای کالوم هادسون-اودوی باید در قرنطینه خانگی حضور پیدا می‌‎کرد. تمامی بازیکنان، مربیان و کارکنان باشگاه چلسی پس از تعطیلی مسابقات لیگ انگلیس تعطیل شدند و از دوشنبه گذشته نباید از خانه خارج می‌شدند.

دستورالعمل‌های کشور انگلیس در مقابله با گسترش ویروس کرونا بدین ترتیب است که هر کسی در تماس با فردی که به این ویروس مبتلا می‌شود، بوده باید به مدت دست کم یک هفته در خانه بماند.

طبق تصاویر و فیلم منتشر شده از روزنامه دیلی میل انگلیس مونت به همراه رایس در ترنت پارک فوتبال منطقه بارنت لندن در یک تیم 5 نفره برای بازی فوتبال دیده شده‌اند.

یک هوادار به دیلی میرور گفت: "پسر 14 ساله ام را برای یک جلسه تمرینی به آنجا بردم. ما متوجه یک خودرویی شدیم که کمی غیرمعمولی بود و متعجب شدیم که چرا آنجا قرار دارد. پسرم میسون مونت را به عنوان راننده شناخت. آنها فوتبال بازی کردند و همینطور دکلان رایس هم حضور داشت".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز