خبرگزاری کار ایران

نیکبخت واحدی: نمی‌شود وسط فصل بگوییم فلان تیم قهرمان است / مهندسی لیگ؟ همه چیز واضح است

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۱۰۷

پیشکسوت فوتبال در خصوص اتفاقات این روزها و تعطیلی لیگ برتر صحبت کرد.

علیرضا نیکبخت در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای لیگ برتر و تعطیلی رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: متاسفانه این ویروس به جان مردم دنیا و کشور ما افتاده و امیدوارم هرچه زودتر دست از سر مردم ما بردارد. از مردم هم خواهشی که دارم این است که در خانه بمانند و خود من هم یک ماه است که به ویلایم آمده‌ام و به نوعی خودم را در منزل حبس کردم و جایی نمی‌روم. اگر کسی شرایطش را دارد و می‌تواند از منزل خارج نشود.

وی افزود: در مورد لیگ برتر هم این مشکلی است که در سرتاسر دنیا ایجاد شده و شنیده‌ام برخی تیم‌ها تا همین چند روز قبل مشغول تمرین کردن بودند. به هر حال فوتبال از جان آدمیزاد مهم‌تر نیست و باید تا جایی که می‌شود رعایت کرد تا اتفاقی نیافتد.

پیشکسوت فوتبال در مورد اینکه گفته می‌شود امکان ادامه رقابت‌های لیگ برتر وجود ندارد و برخی می‌گویند باید پرسپولیس قهرمان رقابت‌ها اعلام شود هم گفت: در این مورد مسئولان فدراسیون باید تصمیم بگیرند و با بررسی همه جوانب بهترین کاری که می‌شود را انجام دهند. نمی‌دانم کار درست چیست ولی بعید می‌دانم بشود وسط فصل اعلام کرد فلان تیم قهرمان است و این اجحاف در حق بقیه است و بهتر است لیگ را تعطیل و به فصل بعد موکول کنند.

نیکبخت در مورد مسائلی که در رابطه با مهندسی لیگ و تمایل وزارت ورزش به پرسپولیس مطرح می‌شود هم گفت: من در این مورد نظر خاصی ندارم و نمی‌خواهم چیزی بگویم که حرف و حدیث ایجاد شود ولی فقط می‌گویم چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. مردم همه چیز را می‌بینند و متوجه همه چیز هستند و نیازی به صحبت امثال من در این مورد نیست. از زمان ما هم چنین صحبت‌هایی مطرح بود و یکی استقلالی بود و یکی پرسپولیسی و همه جور اتفاقی در این فوتبال دیدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز