خبرگزاری کار ایران

هرگز در زندگی ام گیتار نزده ام

ارسلان مطهری: اعتماد فرهاد مجیدی باعث درخششم شد/ هر مهاجمی جای من بود همین گل‌ها را می‌زد/ پرسپولیس من را خواست ولی گفتم استقلالی‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۰۱۴

مهاجم استقلال در مورد حضورش در این تیم و درخشش در دیدارهای اولیه در ترکیب تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ارسلان مطهری، مهاجم استقلال که در نیم فصل به این تیم پیوست توانست از همان ابتدا در ترکیب این تیم خوش بدرخشد و تبدیل به ستاره آبی‌ها شود. او با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران گفتگویی انجام داد.

مطهری در خصوص درخشش در ترکیب استقلال از همان روزهای ابتدای حضورش در این تیم اظهار داشت: خوشحالم که خیلی زود توانستم در استقلال جا بیافتم و در ترکیب اصلی قرار بگیرم. به نظرم موفقیتی اگر در این مدت داشتم به خاطر تلاش بچه های تیم است و من که جلوی زمین ایستادم ساده‌ترین کار را انجام می‌دهم و زحمات سایرین را به نتیجه می‌رسانم. مورد بعدی انرژی فوق‌العاده‌ای است که از هواداران می‌گیرم و همیشه به من لطف و محبت داشتند و این انرژی بدون شک روی روحیه و عملکردم تاثیر مثبت می‌گذارد و سومی هم اعتماد کادرفنی و فرهاد مجیدی به من است که خوشحالم توانستم جواب اعتمادش را به خوبی بدهم. من وقتی که به زمین می‌روم با قلبم بازی می‌کنم. البته راستش را بگویم فکرش را نمی‌کردم از همین ابتدا بتوانم چنین عملکردی داشته باشم ولی خب باید توجه کرد بازیکنان با کفیتی و فوق‌العاده‌ای کنار من بازی می‌کنند و بازیکنی مثل مهدی قائدی در خط حمله کنار من است و در کنار آن یک دلی تیم و رفاقت کادرفنی با بازیکنان باعث می‌شود همه برای شاد کردن دل هواداران هم قسم شویم.

وی در مورد اینکه از سال‌های قبل بارها و به شکل علنی اعلام کرده بود به استقلال علاقه دارد و با وجود علمکرد خوب در ترکیب تیمش و درخشش در دیدارها هیچوقت رویای پیوستن به استقلال را کتمان نکرده و حالا به آرزویش رسیده است گفت: من اینجا باید بگویم که از پرسپولیس هم به من پیشنهاد شد ولی اعلام کردم که استقلالی هستم و همانطور که گفتید از قبل هم این موضوع را همه می‌دانستند ولی همیشه در هر تیمی که بودیم برایش با جان و دل بازی کردم و فرصتی که در این تیم ها مثل ذوب آهن داشتم و اعتمادی که به من شد باعث شد رشد کنم و بدرخشم و از این طریق بود که توانستم به لباس استقلال برسم و در غیر این صورت فرصت حضور در استقلال را هم پیدا نمی‌کردم.

مهاجم استقلال در مورد خوشحالی معروفش که شبیه سازی گیتار زدن است و اینکه آیا خودش گیتار می‌زند یا نه هم توضیح داد: نه من هیچ وقت گیتار نزدم و اصلا بلد نیستم گیتار بزنم. این خوشحالی گل را قبل از این در هیچ تیمی انجام نداده بودم ولی از مدت‌ها قبل در ذهنم داشتم. حدود 10 سال قبل دیدم یک بازیکن خارجی چنین حرکتی انجام داد و از آن خوشم آمد و به دلم نشست و بعد از آن تصمیم گرفتم این شادی را در جایی انجام دهم که هواداران میلیونی از آن شاد شوند و آن را نگه داشته بودم و خوشحالم که به دل هواداران هم نشست و از آن استقبال کردند. 

ارسلان مطهری در ادامه در مورد اینکه در کنار فوتبال به مطالعه علاقه دارد یا نه هم توضیح داد: اگر اینطور به نظر می‌رسم که اهل مطالعه هستم یعنی خوب ادا در آورده‌ام که در موردم چنین فکری می‌کنند ولی باید بگویم اصلاً اهل این فضاها نیستم و موقع تحصیل هم از درس خواندن فراری بودم. همیشه ریاضی من بیشتر از 7-8 نمی‌شد و الان هم می‌گویند انتگرال را از درس دبیرستان حذف کردند و همه در موردش صحبت می‌کنند من اصلاً نمی‌دانم انتگرال چی هست.

وی در مورد همکاری با فرهاد مجیدی که خودش هم مهاجم بوده است و اینکه کار با مجیدی چقدر به او کمک کرده است اظهار داشت: مجیدی کاریزمای خاصی دارد که همه مردم و هواداران هم متوجه آن شدند و یک جو دوستانه وصمیمانه در تیم ایجاد کرده و باعث شده همه در تلاش باشند تا تیم نتیجه بگیرد و سرمربی و هواداران شاد شوند و رمز موفقیت تیم در دیدارهای اخیر همین مورد است. فکر می‌کنم هر استقلالی به فرهاد مجیدی عرق و تعصب دارد و خودم از بچگی این عرق و تعصب را به او داشتم و خوشحالم که فرصت همکاری با او بدست آوردم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه این تیم 3 مهاجم آماده دارد و اگر خودش سرمربی باشد بین مطهری، دیاباته و قائدی کدام زوج را انتخاب می‌کند هم گفت: من نمی‌خواهم فنی صحبت کنم و در مسائل فنی دخالت کنم و مطمئن باشید بهترین کسی که در این مورد می‌تواند نظر بدهد فرهاد مجیدی است و خود او بهترین تصمیم را خواهد گرفت که چه کسانی بازی کنند.

مطهری در مورد اینکه ابتدای فصل گفته بود می‌خواهد حداقل 10 گل در این فصل به ثمر برساند و حالا با 8 گل زده تقریبا به آن رسیده است، عنوان کرد: اول باید این را بگویم که مهاجمان ذاتاً حسود هستند و هرکس بگوید غیر از این است دروغ گفته است ولی الان در استقلال جو فوق‌العاده‌ای وجود دارد که نه من، نه مهدی و نه شیخ هیچکدام به گلزنی خودمان فکر نمی‌کنیم. خود من در بازی اخیر منتظر بودم فرصتی در اختیارم قرار بگیرد تا به مهدی قائدی پاس بدهم و او بتواند گل دهمش را بزند یا از طریق دیگری پاسی به او برسد که گلزنی کند و این جو و این حس را خیلی کم دی فوتبال دیده یا شنیده‌ام. ما اصلاً حسادتی به هم نداریم و چنین جوی در کمتر تیمی وجود دارد. فکر می‌کنم مهدی قائدی از 10 گل هم فراتر می‌رود.

وی درمورد خصوصیت‌های اخلاقی شیخ دیاباته و اینکه در این مدتی که هم تیمی بودند چه شناختی روی او دارد اظهار داشت: من پیش از آمدنم به استقلال یک مصاحبه از علی دشتی خواندم که گفته بود بازیکن خارجی خوش قلب تر از شیخ دیاباته در عمرم ندیدم و واقعا من هم گفته او را تایید می‌کنم و پیش از آنکه فوتبالیست خوبی باشد یک انسان فوق‌العاده است و مهربان است. خوشحالم که توانسته در استقلال بدرخشد و بازی‌های خوبی انجام دهد. او از من قدیمی تر است و درست نیست در موردش زیاد صحبت کنم. امیدوارم زودتر آماده شود و بتواند به تیم کمک کند چون به حضورش خیلی نیاز داریم.

مهاجم استقلال در مورد اینکه می‌گویند آدم احساساتی‌ است هم گفت: بله همینطور است و یکی از خصوصیات اخلاقی من این است که آدم حساسی هستم و البته از هر چیزی نمی‌رنجم و بستگی دارد چه اتفاقی افتاده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز