خبرگزاری کار ایران

تجلیل باشگاه تراکتور از اعضای تیم پیشکسوتان

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۰۳

با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و شیوع بیماری "کرونا ویروس"، تمرینات تیم فوتبال پیشکسوتان تراکتور تعطیل شد و در همین راستا، مدیریت باشگاه با تدارک جلسه‌ای، از اعضای این تیم تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور، دکتر میر معصوم سهرابی - سرپرست باشگاه و ایوب ذوالفقاری - سرپرست تیم، امروز (یکشنبه، ۲۵ اسفند ماه) با دعوت از اعضای تیم پیشکسوتان تراکتور، از تک تک آنان تجلیل کردند.

سهرابی در حاشیه این مراسم با بیان این‌که پیشکسوتان، نشانگر اصالت و قدمت ۵۰ ساله تراکتور هستند، مطرح کرد: این‌که امروز تراکتور در فوتبال ایران و آسیا حرفی برای گفتن دارد؛ مرهون زحماتی است که پیشکسوتان طی سالیان گذشته کشیده‌اند.

وی ادامه داد: تراکتور همچون قطاری هست که هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد و هر کدام از پیشکسوتان به نوبه‌ی خود، مسیر حرکت این قطار را ریل‌گذاری کرده‌اند.

سرپرست باشگاه تراکتور با تاکید بر این‌که پیشکسوتان هویت تراکتور هستند، خاطرنشان کرد: ضروری است که این عزیزان را ارج نهیم و در تصمیم‌گیری‌ها از نظراتشان استفاده کنیم.

سهرابی خاطرنشان کرد: تعطیلی تمرینات پیشکسوتان، بهانه‌ای خوبی شده تا در این روزهای پایانی سال در خدمت کسانی باشیم که سال‌ها با پیراهن تراکتور افتخارآفرینی کرده‌اند و اکنون آمادگی را دارند که در سنگرهای مختلف، به تیم محبوبشان خدمت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز