خبرگزاری کار ایران

افاضلی: شرایط ادامه لیگ برتر وجود ندارد و باید لغو شود/ با این شرایط لیگ فصل آینده هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۴۶۰

سرمربی پارس جم عقیده دارد لیگ نوزدهم باید در همین نقطه به پایان برسد.

هومن افاضلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا،  در خصوص تعطیلی تمرینات این تیم اظهار داشت: با توجه به اینکه از برنامه رقابت‌ها خبر نداشتیم و گفته می‌شد بازی‌ها دوباره از سر گرفته می‌شود ما مدتی تمریناتمان را دنبال کردیم و انتقادات زیادی هم به ما شد ولی وقتی مشخص شد تا پایان فروردین دیداری برگزار نمی‌شود ما هم نظر به تعطیلی تمرینات دادیم ولی باید گفت که تعطیل کردن تمرینات هم معایت خودش را دارد و در این شرایط امکان ادامه مسابقات وجود نخواهد داشت.

وی افزود: اینکه می‌گویند لیگ از اردیبهشت ماه شروع می‌شود به نظر من شدنی نیست. برگزاری مسابقات در این شرایط بسیار مشکل است. من هم مثل سایر مربیان که با اکثرشان صحبت کردم موافق پایان رقابت‌ها تحت یک سری شرایط هستم و فکر نمی‌کنم این کار چندان پیچیده باشد. مشکل اینجاست که در حال حاضر ما رئیس فدراسیون نداریم و چندین پست کلیدی فدراسیون با سرپرست اداره می‌شود، ممکن است همه این مسائل روی تصمیمی که گرفته می‌شود تاثیر داشته باشد اما فکر می‌کنم در مجموع تعطیلی لیگ برتر منطقی است.

سرمربی پارس جنوبی در ادامه گفت: با این شرایط حتی لیگ سال آینده را هم تحت تاثیر قرار می‌دهیم. کشورهای دیگر که حتی از نظر شیوع بیماری مثل ایران نیستند به این فکر افتاده اند تا بازی ها را تعطیل کنند اما ما همچنان به دنبال این هستیم که بازی ها آن هم در در ماه مبارک رمضان برگزار شود. با تعطیلی لیگ در این مقطع می‌توانیم با ساماندهی لیگ سال آتی را خوب برگزار کنیم و تیم ها می‌توانند پیش فصل خوبی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز