خبرگزاری کار ایران

دقایق بازی پرسپولیسی‌ها در لیگ نوزدهم

از نوراللهی تا استوکس!

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۳۳۴

برای پرسپولیس در این فصل جمعاً 24 بازیکن به میدان رفته‌اند که از این تعداد چهار بازیکن در همه دیدارهای این تیم حضورداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، در فصل نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر که در هفته بیست و یکم متوقف‌شده است، جمعاً 24 بازیکن برای پرسپولیس به میدان رفته‌اند که کاپیتان سرخ‌پوشان و یک بازیکن پرحاشیه رکورددار هستند.

فصل نوزدهم از رقابت‌های لیگ برتر در هفته بیست و یکم متوقف شد که تیم پرسپولیس با 21 بازی و 47 امتیاز در صدر جدول این مسابقات قرار دارد.

برای پرسپولیس در این فصل جمعاً 24 بازیکن به میدان رفته‌اند که از این تعداد چهار بازیکن در همه دیدارهای این تیم حضورداشته‌اند. سرخ پوشان 20 بار به میدان رفته و یک بازی هم به دلیل عدم حضور تیم سپاهان و با رای کمیته انضباطی به‌حساب این تیم نوشته‌شده است.

در بین 24 بازیکن پرسپولیس، 4 بازیکن در همه دیدارهای این تیم به میدان رفته‌اند تا از این حیث رکورددار باشند. وحید امیری، علی علیپور، مهدی ترابی و احمد نوراللهی 4 بازیکنی هستند که در هر 20 بازی این تیم در لیگ برتر حضورداشته‌اند.

احمد نوراللهی با 20 بازی و 1769 دقیقه حضور در میدان پرکارترین بازیکن این تیم بوده است و بعد از او مهدی ترابی با 20 بازی و 1751 دقیقه حضور در میدان قرار دارد. علی علیپور با 1739 و وحید امیری با 1633 دقیقه دیگر بازیکنان پرکار سرخ پوشان در این فصل هستند.

کمترین میزان حضور در میدان هم به پرحاشیه ترین بازیکن پرسپولیس که شاید بتوان او را پرحاشیه ترین بازیکن یک دهه اخیر فوتبال ایران به‌حساب آورد تعلق می‌گیرد. آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سرخ پوشان در این فصل تنها یک‌بار برای پرسپولیس به میدان رفته و 9 دقیقه نیز بازی کرده تا با این آمار کمترین میزان بازی به او تعلق بگیرد.

بعد از استوکس هم حسین ماهینی کاپیتان دوم نیم‌فصل اول پرسپولیس با حضور در 2 بازی و تنها 12 دقیقه حضور در میدان، دومین بازیکنی است که کمترین میزان حضور را برای این تیم دارد. با جدایی حسین ماهینی و احتمال عدم بازگشت استوکس به پرسپولیس، بعید است تا پایان فصل این آمار جابجا شود.

نکته جالب در این جدول حضور بازیکنان خارجی پرسپولیس از رده سیزدهم به پایین است. در میان بازیکنان خارجی بشار رسن عراقی با 13 بازی و 724 دقیقه حضور در میدان در صدر قرار دارد و پس از وی نیز بوژیدار رادشویچ با 7 بازی و 630 دقیقه حضور در میدان قرار دارد.

در بین این 24 بازیکن، چند بازیکن ازجمله جونیور، احمدزاده، روستایی، عبدی، حسینی و احتمالاً استوکس دیگر در این تیم حضور نداشته و به آمار دقایق و تعداد بازی‌های آنها اضافه نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز