خبرگزاری کار ایران

محمود فکری: قهرمان خاصی در زندگیم ندارم/ سازمان لیگ و مسئولان فدراسیون مارا از بلاتکلیفی نجات دهند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۴۸۲

پیشکسوت استقلال نه از همسایه فضول خوشش میاید و نه پرسروصدا

به گزارش ایلنا، محمود فکری درسال 98 تواسنت پا به چرخه مربیگیری در لیگ برتر بگذارد و به نوعی سال گذشته به خوبی برایش به پایان رسید و حالا امید زیادی دارد تا در سال 99 شاهد اتفاقات خوب فوتبالی باشد. او از بی برنامگی لیگ برتر و بلاتکلیفی خودش و تیمش گلایه دارد. 

سال ۹۸ برای شما چطور بود؟

برای من هم خاطرات خوبی داشت هم خاطرات بد و مثل دیگر سال‌ها بود ولی شروع کارم در لیگ برتر در اواخر سال اتفاق خوبی بود و امیدوارم در سال 99 هم اتفاقات خوبی در پیش باشد.

وضعیت نساجی در روزهای کرونا چطور است؟

ما هنوز تمریناتمان را شروع نکرده‌ایم، اما در قبال مردم مازندران مسئول هستیم و نمی‌توانیم بلاتکلیف باشیم. ستاد مبارزه با کرونا در ورزش که اعلام می‌کند تمرینات تیم‌ها باید تعطیل باشد، باید زمان دقیق برگزاری مسابقات را هم اعلام کند.

به نظرت در این شرایط  باید چکار کرد؟

بازیکنان که کارمند نیستند که اداره آنها ۲۰ روز تعطیل باشد و بعد از آن به محل کار خود بروند. بازیکنان باید تمرین کنند و آماده باشند، مگر می‌شود بدون تمرین بازی کرد؟ ما باید زمان دقیق برگزاری مسابقات را بدانیم که هفته‌ها قبل از آن تمرین کنیم و آماده باشیم.

در این شرایط می‌شود لیگ را ادامه داد؟

وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و هر نهاد دیگری که مسئول است، یا اعلام کنند که لیگ کامل تعطیل می‌شود و یا زمان دقیق برگزاری مسابقات را اعلام کنند. امیدوارم متولی مسابقات هر نهادی که هست تصمیم منطقی و کارشناسی بگیرند.

و چند سوال متفاوت، اگر ۳ میلیارد داشتید چه می‌کردید؟

والا پول به قدری بی ارزش شده که با ۳ میلیارد نیز نمی‌شود کاری کرد و زندگی خود را تغییر داد

چه قسمتی از روز را دوست دارید؟

شب چون به خواب خیلی علاقه دارم و بدون سروصدا راحت می خوابم

قهرمان دوران کودکی؟

قهرمان خاصی نداشتم

اگر بخواهید با ۴ نفر به رستوران بروید آنها چه کسانی هستند؟

با خانواده و آقای نظری جویباری می‌روم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز