خبرگزاری کار ایران

فتح الله زاده چه برنامه‌ای برای بدهی‌ها دارد؟

خارجی‌ها و یک علامت سوال بزرگ در استقلال

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۴۲

شیخ دیاباته،هرویبه میلیچ و نیکلاس بودوروفکه غیر از مدافع بلغارستانی 33 ساله که خبر هایی درباره دعوت شدن دوباره او به تیم ملی کشورش نیزمطرح است، 2 نفر دیگریک فصل دیگربا آبی پوشان قرارداد دارند.

به گزارش ایلنا، یکی از برنامه‌های اصلی باشگاه استقلال و علی فتح الله زاده در کنارپرداخت بدهی‌های خارجی و داخلی به باریکنان و مربیان، تمدید قرارداد بازیکنانی است که کادرفنی برای فصل اینده روی آنها نظر مثبت دارد و خواهان حفظ شدن آنها برای فصل آینده است. از جمله این بازیکنان شیخ دیاباته، هروویه میلیچ و نیکلاس بودوروف است که غیر از مدافع بلغارستانی 33 ساله که خبر هایی درباره دعوت شدن دوباره او به تیم ملی کشورش نیزمطرح است، 2 نفر دیگریک فصل دیگربا آبی پوشان قرارداد دارند.

هرچند درباره وضعیت قرارداد شیخ و میلیچ در فصل آینده ضد و نقیض‌های فراوانی از مدیران باشگاه شنیده ایم، اما طبق شنیده‌ها راه فرارقانونی از قرارداد سال دوم برای آنها فراهم است. اگر باشگاه در پرداختی هایش کوتاهی نکند و برای فسخ یک طرفه قرارداد گزک دست آنها ندهد بازهم بهانه‌ای نظیر ویروس کرونا و تحریم و ترس از جنگ و مواردی از این دست که نفراتی چون آنتونی استوکس و گابریل کالدرون و استراماچونی نهایت استفاده از آنها را بردند، با وجود داشتن قرارداد هم ماندن قطعی شیخ دیاباته و میلیچ را تضمین نمی‌کند.

همان طور که میلیچ  در نیم فصل و وسط بازی‌ها تا دم فسخ یک طرفه قرارداد رفت و مدیر رسانه‌ای استقلال از دیاباته به دلیل برگشتن اش به ایران و معرفت به خرج دادن این بازیکن ساکن فرانسه به شکل مکتوب از او تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز