خبرگزاری کار ایران

ردپای مالک المپیاکوس در لغو دیدار منچسترسیتی - آرسنال

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۳۰۲

تعویق زمان دیداد حساس لیگ جزیره به دلیل ابتلای مالک المپیاکوس به کرونا بوده است.

به گزارش ایلنا، لیگ برتر بازی منچستر سیتی و آرسنال را به تعویق انداخت، چرا که «اوانگلوس ماریناکیس»، مالک ناتینگهام فارست و المپیاکوس دچار ویروس کرونا شده است. او 12 روز پیش از این بازی برای تماشای بازی المپیاکوس و آرسنال به ورزشگاه رفته بود. باشگاه آرسنال در بیانیه‌ای گفته است که چند بازیکن این تیم، بلافاصله پس از بازی، با او دیدار داشته‌اند و به این دلیل آرسنال از دستورهای دولت در زمینه ویروس کرونا پیروی کرده است.

 

طبق این دستور، آنهایی که در تماس با ماریناکیس بوده‌اند باید خود را دو هفته قرنطینه کنند اما این بازیکنان در صورتی که بیمار نشده باشند، می‌توانند از فردا به تمرینات برگردند، چرا که فردا مدت دوهفته‌ای قرنطینه تمام می‌شود. آرسنال به این ترتیب نمی‌توانست بازیکنانش را برای چهارشنبه در اختیار داشته باشد و بازی دیشب آنها برابر منچستر سیتی به تعویق افتاد.

باشگاه آرسنال در بیانیه‌ای آورده است: «ما کاملاً درک می‌کنیم که اوضاع برای هوادارانمان ناامیدکننده است، به‌ویژه برای آنهایی که برای دیدارمان به شهر منچستر سفر کرده بودند. افرادی که بلیت این بازی را خریده‌اند می‌توانند در هنگام برگزاری این بازی در تاریخی دیگر، از همان بلیت استفاده کنند. ما تصور نمی‌کنیم که افراد دیگری از آرسنال با او دیدار داشته باشند اما اگر اینطور باشد، به آنها توصیه می‌کنیم که در قرنطینه قرار بگیرند. همه برای آقای ماریناکیس آرزوی بهبود سریع دارند. ما منتظر آن هستیم که جمعه برای بازی مقابل برایتون آماده شویم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز