خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: ما 30 دقیقه بیشتر برای گلزنی وقت داشتیم / به ما احترام بگذارید

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۰۹

دیگو سیمئونه در خصوص انتقاد کلوپ به سبک بازی آنها معتقد است باید به سبک بازی آنها احترام بگذارند.

به گزارش ایلنا، اتلتیکو مادرید موفق شد در آنفیلد با کامبک در وقت‌های تلف شده لیورپول مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد و راهی دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیگو سیمئونه سرمربی روخی بلانکو در پایان این دیدار گفت:

" این کاملا ناعادلانه است ما برای گل زدن در آنفیلد خانه لیورپول 30 دقیقه اضافه وقت داشتیم اما لیورپول در خانه ما تنها 90 دقیقه وقت داشت و ما در این 30 دقیقه بیشتر تفاوت را رقم زدیم و این از نظر من کاملا ناعادلانه می‌باشد و مسئولین فیفا و یوفا باید فکری برای این قانون بکنند تا تمامی تیم‌ها در شرایط کاملا عادلانه به پیروزی برسند. البته که این قانون امروز به سود ما بود، اما ممکن است در آینده باعث ضرر ما هم شود. اینکه لیورپول 30 دقیقه کمتر برای گلزنی خارج از خانه فرصت داشت، چیز اشتباه و غلطی است."

او در ادامه در خصوص انتقاد کلوپ در خصوص سبک بازی اتلتیکو گفت:

" باید به هویت و شخصیت و سبک بازی ما احترام گذاشته شود ما تیم از قبل بازنده نبودیم و برای پیروزی با تمام امکانات و بازیکنان خود وارد زمین شدیم و تعویض‌های ما شاهد موفقیت ما در این موضوع است پس به ما احترام بگذارید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز