خبرگزاری کار ایران

با اعلام اتحادیه جهانی کشتی؛

مسابقات کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا و در سطح جهان به تعویق افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۶۳

مسابقات گزینشی کشتی در قاره اروپا و آخرین مرحله گزینشی المپیک در سطح جهانی، با اعلام اتحادیه جهانی به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، مسابقات انتخابی کشتی در قاره اروپا برای بازی‌های المپیک 2020، که قرار بود در تاریخ 19 تا 22 مارس 29 اسفند 98 تا 3 فروردین 99 در بوداپست مجارستان برگزار شود، به همراه مرحله گزینشی جهانی به عنوان آخرین شانس حضور در المپیک، که قرار بود از 30 آوریل تا 3 می‌ 11 تا 14 اردیبهشت ماه 99 در صوفیه بلغارستان، برگزار شود، به مدت 3 ماه تا ماه می‌به تعویق افتاده است. 

با اعلام اتحادیه جهانی این رویدادها دوباره برنامه‌ریزی شده‌اند و انتظار می‌رود مرحله انتخابی اروپا در اواسط ماه می‌ (اردیبهشت ماه) برگزار شود و مرحله انتخابی "آخرین فرصت" در سطح جهانی در اوایل ژوئن (خردادماه) برگزار شود.

نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی گفت: ما پاسخ دولت‌ها را به دقت در مورد COVID-19 نظارت می‌کنیم و در ادامه اطلاعات جدیدی را برای کشتی‌گیران، مربیان و هواداران خود در اختیار شما قرار می‌دهیم.

وی ادامه داد: روند تعیین مشارکت کنندگان المپیک ما در میدان مسابقه اتفاق خواهد افتاد، اما ما باید با صلابت و هوشیار بمانیم زیرا جامعه جهانی درگیر این بیماری همه گیر است. سلامتی و رفاه ورزشکاران برای ما یک اولویت مطلق است. 

در حال حاضر رقابت‌های کسب سهمیه المپیک در قاره‌های آسیا، آفریقا، اقیانوسیه و اروپا با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است و قرار است رقابت‌های گزینشی قاره آمریکا از فردا در شهر اوتاوا کانادا برگزار شود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز