خبرگزاری کار ایران

مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

کامبک روخی بلانکو با تعویض‌های طلایی سیمئونه؛ کلوپ اوت شد!

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۸۴۲

اتلتیکومادرید آنفیلد مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را درهم شکست.

به گزارش ایلنا، دو تیم لیورپول و اتلتیکومادرید در دور برگشا مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آنفیلد درحالی به مصاف هم رفتند که در بازی رفت روخی بلانکو با یک گل موفق شد در خانه لیورپول را شکست دهد.

قرمزها موفق شدند با گل دقیقه 43 واینالدوم از حریف پیش بگیرند، و نیمه اول را با پیروزی به رختکن بروند در نیمه دوم واکنش‌های اوبلاک مانع گلزنی لیورپول شد و داور گل دقیقه نود سائول نیگز را آفساید اعلام کرد تا این بازی در پایان  90 دقیقه با همان نتیجه یک بر صفر به سود لیورپول تمام شود و با توجه به نتیجه بازی رفت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در دقایق  ابتدای وقت‌های تلف شده فرمینو در دقیقه 93 موفق شد گل دوم لیورپول را وارد دروازه اوبلاک کند. در حالی که ورزشگاه آنفیلد غرق در شادی بود اما روی اشتباه آدریان لورنته در دقیقه 96 گل اول روخی بلانکوس را وارد دروازه لیورپول کرد. در انتهای نیمه اول وقت‌های تلف شده موراتا درحالی که تنها 2 دقیقه از حضورش در زمین گذشته بود موفق شد برای دومین بار دروازه لیورپول را باز کند اما این پایان کار نبود در دقایق پایانی وقت‌های اضافه موراتا گل سوم را وارد دروازه لیورپول کند تا کامبک شاگردان سیمئونه تکمیل شود و با نتیجه 3 بر 2 و در مجموع 4 بر 2 موفق به حذف مدافع عنوان قهرمانی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز