خبرگزاری کار ایران

شوخی زشت با شایعه کرونا؛ اینبار صالحی امیری!

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۹۱

موج شایعه پراکنی درباره ابتلا به کرونا این بار برای رئیس کمیته ملی المپیک حاشیه ساز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در حالیکه طی روزهای اخیر تمامی مسابقات ورزشی در سطح کشور لغو شده است و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شده اما با توجه به روند شیوع ویروس کرونا همچنان شایعاتی گسترده‌ای درباره ابتلای چهره‌های ورزشی به این ویروس در فضای مجازی منتشر می‌شود.

با وجود اینکه پیش بینی می‌شد برای مبارزه و جلوگیری از این ویروس کمتر شاهد شایعه پراکنی و اظهارنظرهای نگران کننده باشیم اما روز گذشته اولین نمونه از این اظهارنظرهای نادرست در فضای مجازی شکل گرفت.

گفته می‌شد مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش و جوانان طی یک هفته گذشته پس از اینکه به ویروس کرونا مبتلا شده است در قرنطینه به سر می‌برد و تحت مراقبت است در حالیکه او روز گذشته درباره تغییرات اساسنامه فیفا و انتخابات فدراسیون فوتبال حتی در گفتگوی ویدیویی حضور داشت.

پس از تکذیب ابتلای وزیر ورزش به ویروس کرونا، رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک ایران یکی دیگر از افراد شناخته شده در ورزش بود که شایعات در سطح فضای مجازی خبر می‌داد به دلیل ابتلا به این ویروس طی چند روز گذشته در محل کارش حضور پیدا نکرده و در قرنطینه است.

صالحی امیری که به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک با لغو اردوهای ورزشی در آستانه چند ماه مانده به شروع المپیک توکیو 2020 جلسات مختلفی را برگزار کرده است همانطور که پیش بینی می‌شد به کرونا مبتلا نشده و امروز هم بدون هیچ مشکلی در دفتر کار خود حضور پیدا کرده بود.

محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک تاکید کرد: "دکتر صالحی امیری در سلامت کامل مشغول فعالیت در محل کارشان هستند و هرگونه خبر ابتلای ایشان به ویروس کرونا یا بستری شدن در قرنطینه، تکذیب می‌شود. ایشان ظهر امروز (چهارشنبه ۲۱ اسفند) طی مراسمی به تجلیل از دو همکار بازنشسته کمیته پرداختند و در سلامت کامل به سر می‌برند. ایشان هم اکنون (ساعت ۱۷:۵۰) در محل کارشان حضور دارند".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز