خبرگزاری کار ایران

گل محمدی: با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم / حواشی باید خوب مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۶۳۵

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انگیزه‌های زیادی داریم. این تیم متعلق به 40-30 میلیون هوادار است، به خاطر آنها و برای حفظ آرامش آنها و حل شدن مشکلات تا آنجایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل محمدی درباره شایعاتی که در خصوص احتمال پایان همکاری‌اش با توجه به استعفای محمدحسن انصاریفرد شکل گرفته بود، گفت: قراردادم با باشگاه پرسپولیس است. اتفاقاتی که افتاد دلیل نمی‌شود بخواهیم کار را زمین بگذاریم. با قدرت بیشتری به کارمان ادامه می‌دهیم. انگیزه‌های زیادی داریم. این تیم متعلق به 40-30 میلیون هوادار است، به خاطر آنها و برای حفظ آرامش آنها و حل شدن مشکلات تا آنجایی که بتوانیم تلاش می‌کنیم.

گل محمدی در خصوص جلسه با هیات مدیره و تغییرات صورت گرفته اینطور حرف‌هایش را ادامه داد: در جلسه ای که داشتیم صحبت کردیم و باید تلاش کنیم تا این اتفاقات را هر چه زودتر پشت سر بگذاریم. در این مدت اخیر اتفاقات زیادی افتاده، بحث بیماری و مشکلات باشگاه است. در اوج این مشکلات این اتفاقات هم افتاد. باید خوب مدیریت شود. در جلسه هم همین صحبت شد. تنها چیزی که الان خیلی مهم است نام و اقتدار پرسپولیس است. باید به این چیزها فکر کنیم و برای صلاح تیم هر کاری می توانیم انجام بدهیم. 

وی ادامه داد: این کل صحبت‌هایی بود که در این جلسه مطرح شد. مشکلات زیادی در هفته اخیر به وجود آمده. باید سعی کنیم این مشکلات را با کمک همدیگر، هواداران و آنهایی که تصمیم گیرنده هستند، بازیکنان، مربیان و همه برطرف کنیم.

گل محمدی درباره جدایی انصاریفرد نیز گفت: این‌ها بحث های مدیریتی است و من صحبت‌هایی که در حیطه بنده و لازم بود را انجام دادم. 

سرمربی سرخپوشان در واکنش به این سوال که امیدوار به حل شدن مشکلات خصوصا در بحث مالی با توجه به اتفاقات اخیر و تغییرات است، گفت: بالاخر باید حل شود. همه باید کمک کنیم و تمام امکاناتی که داریم در اختیار بگیریم تا بتوانیم مشکلات را حل کنیم. اگر حل نشود که واقعا به معضلات بزرگی بر می‌خوریم. امیدوارم با کمک همدیگر این مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز