خبرگزاری کار ایران

بازگشت امتحان پس داده به خوشه طلایی

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۱۸۲

در اتفاقی کم سابقه، سرمربی اخراج شده مجددا به تیمش بازگشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محسن عاشوری سرمربی سال قبل خوشه طلایی که موفق شد این تیم را از لیگ دو به لیگ یک بیاورد، با جذب بازیکنان نام‌دار و خرج 2.5 میلیاردی در نقل و انتقالات تابستانه تیم قدرتمندی بست و در پایان نیم فصل اول نیز در زمره مدعیان قرار داشت اما حسین پرویزی مالک این باشگاه دست به تغییر سرمربی زد و با اخراج عاشوری، فکری را به جای وی به ساوه آورد.

محمود فکری نیز نتایج خوبی با این تیم در بدو کار گرفت اما هرچه جلوتر می‌رفت، نتایج ضعیف تیم فکری شروع شد و در آن سو نیز پیشنهاد نساجی از لیگ برتر سبب شد تا فکری هوایی شود و فرار را بر قرار ترجیح داده و با درخواست استعفا از این تیم، علنا دست مدیران باشگاه خوشه طلایی را در حنا گذاشت و به قائمشهر رفت تا معادلات روی نیمکت خوشه طلایی پیچیده شود.

جلسه 4 ساعته مدیران خوشه طلایی با محمد نصرتی به دلیل کمبود امکانات این تیم بی‌نتیجه ماند تا وحید حکیمی به اجبار مقابل گل ریحان روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی بنشید و آقای سرپرست در این پست جدید نیز موفق بود و سه امتیاز حساس این بازی را برای زردپوشان خوشه طلایی به ارمغان آورد.

به دنبال تعطیلی لیگ یک به دلیل ویروس کرونا و فرصت مناسب، مدیران خوشه طلایی بازهم به سراغ محسن عاشوری رفتند و از وی برای حضور روی نیمکت این تیم استمداد خواستند. عاشوری که از خانه‌نشینی کمی خسته شده بود با فراغ بال به این پیشنهاد پاسخ مثبت داد و مجددا برای بازگشت به ساوه، ساک خود را بست اما سئوالی که این روزها ذهن هواداران خوشه طلایی را به خود مشغول کرده است آن می‌باشد که چطور سرمربی اخراج شده، مجددا به تیمش باز می‌گردد؟ آیا مربی بهتری روی میز مدیران این باشگاه نبود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز