خبرگزاری کار ایران

قهرمان بوکس جهان مالک نیوکاسل می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۹۹۳

قهرمان بوکس جهان این هفته تماشاگر دیدار نیوکاسل بود تا شایعات خریداری سهامی این باشگاه توسط او در رسانه‌ها قوت بگیرد.

به گزارش ایلنا، رسانه‌های انگلیسی در حال بررسی دلایل حضور فلوید‌می‌ودر در ورزشگاه خانگی نیوکاسل و تماشای بازی این هفته مقابل ساوتهمپتون اعلام کردند قهرمان افسانه‌ای بوکس جهان تصمیم دارد سهام این باشگاه را خریداری کند. می‌ودر که با 50 مسابقه رسمی در دنیای بوکس شکستی نداشته است و با این رکورد در وزن پنجم بوکس تا به امروز بیشتر از یک میلیارد دلار سرمایه به دست آورده است می‌تواند گزینه ایده آلی برای خرید این باشگاه باشد.

هواداران نیوکاسل از سال 2008 میلادی علاقه زیادی به مالک جدید داشتند، وقتی مایک اشلی، رئیس فعلی  با ایجاد خشم باعث جدایی مدیر محبوب سابق، کوین کیگان شد.

می‌ودر در پاسخ به این سوال که برای خرید باشگاه نیوکاسل علاقه‌مند یا خیر گفت: در ایالات متحد ، ما آن را soccer(فوتبال به زبان آمریکایی) می‌نامیم، اما تیم فوتبال نیوکاسل تیمی باورنکردنی است، یکی تیم جهنمی است. اگر مردم از من بخواهند که تیم نیوکاسل را بخرم، بگذارید که بدانم. 

TMZ گزارش داد که می‌ودر علاقه‌ای به خرید سهام در نیوکاسل دارد، اگرچه هیچ مذاکره‌ای صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز