خبرگزاری کار ایران

آبادانی‌ها بیخیال مرد کروات نمی‌شوند؟

برزیلی‌ها دراگان اسکوچیچ را با فیفا می‌کشند؛ دردسر برای سرمربی تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۳۸۵

نزدیک به یک ماه است که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است اما مشکل او با باشگاهش یعنی نفت آبادان هنوز حل نشده است.

به گزارش ایلنا،نزدیک به یک ماه است که اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده است اما مشکل او با باشگاهش یعنی نفت آبادان هنوز حل نشده است. 

شنیده می شد که فدارسیون برای حل کردن مشکل پیش آمده میان اسکوچیچ و باشگاه نفت آبادن پیش قدم شده ولی این موضوع هم صحت ندارد و اگر این موضوع به همین منوال پیش برود کار باید در کمیته انضباطی فیفا حل و فصل شود!

اسکوچیچ بعد از نتایج خوبی که در نیم فصل اول با نفت آبادان گرفت و موفق شد با این تیم در رتبه چهارم بایستد به یکباره اعلام کرد که ی خواهد از نفت جدا شود و برای رفتن خود بیماری پوستی و دلتنگی خانوادگی را بهانه کرد. باشگاه نفت آبادان موافق این جدایی نبود چون با مربی کروات نتیجه گرفته بود و می خواست نوار موفقیت هایش ادامه پیدا کند. اما در مقابل اسکوچیچ پایش را در یک کفش کرده بود که می خواهد جدا شود.

درنهایت پس از کش و قوس فراوان دوطرف به توافق رسیدند که ازهم جدا شوند ولی نفتی ها که راضی به این جدایی نبودند یک توافق نامه دوجانبه را با اسکوچیچ امضا کردند که او حق ندارد تا انتهای فصل در ایران هدایت هیچ تیمی را قبول کند در غیر اینصورت باید غرامت 140 هزار دلاری بدهد که اسکوچیچ هم این را قبول کرد. 

تا اینجا همه از این مسئله خبر داشتند ولی اسکوچیچ  به یکباره چند روز بعد از جدایی از نفت به عنوان سرمربی حدید تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد. این موضوع با عث تعجب همه شد و واکنش های متفاوتی را به دنبال داشت. 

مدیران، بازیکنان و هواداران نفت از سرمربی خود بسیار دلگیر و ناراحت شدند تا جاییکه او را یک دروغگو خطاب کردند. آن ها مدعی بودند حداقل از ابتدا صادقانه می گفت می خواهد به تیم ملی برود نه   اینکه بیماری را بهانه کند.

نفتی ها که بسیار ناراحت بودند به اسکوچیچ گفتند حالا که توافق نامه را زیر پا گذاشته باید 140هزار دلار غرامت بدهد و هرگز از حق و حقوق خود کوتاه نمی آیند. اما گوش اسکوچیچ به این موضوع بدهکار نبود و در طی این مدت حتی جواب آبادانی ها رو هم نداد تا مدیران این باشگاه مجبور شوند به فیفا شکایت کنند. 

خیلی ها در این بین گفتند احتمالا فدراسیون قدم جلو خواهد گذاشت تا مشکل را حل کند اما فدارسیون در حال حاضر آنقدر مشکل دارد که به فکر حل این مشکل جدید نیست . فدراسیون بدون رییس غرق در مشکل شکایت ویلموتس به فیفا و حل اساسنامه برای انتخابات جدید است برای همین دیگر مجالی برای حل مشکل سرمربی جدیدش ندارد و همین باعث خواهد شد که کار در روزهای آینده گره بخورد آن هم کاری که با چند جلسه و تعامل با شگاه نفت آبادان می توانست قابل حل باشد. متاسفانه نه فدراسیون و نه اسکوچیچ به دنبال حل این مشکل نیستند.

البته در این بین بعضی ها هم نفت آبادان را محکوم به تضعیف تیم ملی کردند ولی این باشگاه نه تنها مقصر نیست بلکه به دنبال حق و حقوق قانونی خودش است.  

حسن نصر اصفهانی رئیس هیات مدیر نفت آبادان  با تکذیب خبر تعامل با فدراسیون می گوید : متاسفانه تا کنون کسی به عنوان نماینده اسکوچیچ به باشگاه مراجعه نکرده که بخواهد مشکل را حل کند و این شامل فدراسیون فوتبال هم می شود. نصر اصفهانی  می گوید طرف آن ها فدراسیون نیست چون با اسکوچیچ یک توافق نامه دو طرفه را امضا کردند و خود اسکوچیچ  باید جوابگوی زیر پا گذاشتن آن باشد. ما قصد تضعیف تیم ملی را به هیچ وجه نداریم. اما از حق و حقوق باشگاه و هواداران نفت هم کوتاه نمی آئیم. اگر فدراسیون و یا هرکس نگران موضوع است باید در این مدت قدم جلو می گذاشت و می گفت من وکیل و نماینده اسکوچیچ هستم و می خواهم مشکل را حل کنم ولی متاسفانه نزدیک به یک ماه وشاید هم بیشتراست که اسکوچیچ به دنبال حل این مشکا نیامده وما هم به فیفا شکایت کردیم تا حق  وحقوق خودمان را بگیرم. 

نصر اصفهانی می گوید اگر از ابتدا اسکوچیچ حرف از رفتن به تیم ملی می زد  و یا فدراسیون جلو می آمد و با ما مذاکره می کرد وضعیت خیلی فرق می کرد و مطمنا ما هم برای سرافرازی کشورمان با تیم ملی تعامل می کردیم.

حال با تمام این اوصاف بازهم می گویم تا کنون کسی جلو نیامده است. اما بازهم وقت هست که نماینده و یا وکیل اسکوچیچ بیاید تا مشکل حل شود. ما در حالی که به بازیکنان تیم فقط 30 درصد تا کنون پول دادیدم و لی اسکوچیچ بیش از 70 درصد پولش را گرفت و رفت و این روا نیست در حق تیم ما و بازیکنان ظلم شود.

بازهم تاکید دارم طرف ما فدراسیون نیست این یک توافق دوجانبه بین باشگاه نفت و اسکوچیچ است و برای حل شدن مشکل باید نماینده او و یا خوش بیاید و صحبت کند. ما افتخار می کنیم به تیم ملی کمک کنیم اما از حق باشگاه کوتاه نمی آییم.

حال با تمام این اوصاف فدراسیون باید خیلی سریعترمشکل اسکوچیچ و نفت آبادان را حل کند تا یک پرونده جدید در فیفا باز نشود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز