خبرگزاری کار ایران

پاشازاده: قطعاً فتح‌الله‌زاده بهترین گزینه موجود بود/ هر کسی که بر مسند کار قرار بگیرد باید در همه حال پاسخگوی مردم و هواداران باشد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۲۸

پاشازاده عقیده دارد استقلال تا زمانی که دولتی باشد را حلی برای پرداخت بدهی‌هایش وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی پاشازاده، پیشکسوت استقلال عقیده دارد سرپرست مدیرعاملی این باشگاه بهترین گزینه موجود برای اداره آبی‌ها در شرایط کنونی است. گفتگوی او را می‌خوانید:

 

* علی فتح‌الله‌زاده مدیر عامل استقلال وعده داده که به شرایط نامطلوب استقلال سر و سامان می‌دهد برای عملی شدن این وعده باید خوشبین بود؟

استقلال بدهی‌های زیادی دارد به همین دلیل باید به این مسأله بیندیشیم که باید چه کار کنیم. حل بدهی‌ها هم دو راه بیشتر ندارد یا باید بخش خصوصی بدهی‌ها را پرداخت کند یا اینکه دولت باید بدهی‌ها را پرداخت کند.

 

* اما بیشتر کارشناسان معتقدند استقلال باید خصوصی شود؟

مسلماً وقتی خصوصی‌سازی شود باشگاه از ساختار درستی برخوردار می‌شود و هر کسی که بر مسند کار قرار بگیرد باید در همه حال پاسخگوی مردم و هواداران باشد. در حال حاضر آقای فتح‌الله‌زاده به عنوان مدیر انتخاب شدند و حتماً ایشان جوابگوی شرایط استقلال خواهند بود اما صرفنظر از این موضوع تا زمانی که استقلال دولتی است کسی بدهی را گردن نمی‌گیرد و بدهی‌ها کماکان مشکلات زیادی را برای باشگاه به وجود می‌آورد.

 

* فتح‌الله‌زاده گزینه خوبی بود که انتخاب شد؟

قطعاً علی فتح‌الله‌زاده بهترین گزینه موجود بود که به خوبی و به درستی هم انتخاب شد. مدیری که بیشترین جام‌ها را برای استقلال آورده و حتماً در صورت مساعدت با ایشان و کمک به مدیرعامل جدید می‌تواند منشأ خدمات زیادی در باشگاه استقلال برای تیم باشد. در حال حاضر بدهی‌ها سنگ بزرگ و مشکلی بزرگ برای مدیرعامل باشگاه است به همین دلیل مدیر جدید باید در اولویت اول بدهی‌ها را پرداخت کند. فتح‌الله‌زاده از دید من بهترین گزینه بود و باید از این مدیر حمایت کرد.

 

* چطور این مسائل باید بررسی شود؟

وزارت ورزش باید برای پنج سال آینده از مدیرعامل جدید برنامه بخواهد و البته بعد از دو سه سال مدیر جدید باید به صورت مکتوب گزارشی از عملکرد خود ارائه دهد تا این موضوع مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز