خبرگزاری کار ایران

AFC تصمیم گیری کرد

اعلام برنامه جدید نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۹۸۷

نمایندگان انجمن‌های عضو از منطقه غرب کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) یک سری پیشنهادات را برای تکمیل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 ارائه داده‌اند.

به گزارش ایلنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: هفته گذشته پس از دیدار با نمایندگان منطقه شرق قاره در کوالالامپور، مالزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا این هفته با نمایندگان منطقه غربی در دوحه، قطر و دبی، امارات متحده عربی دیدار کرد.

همه مسابقات در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به تعویق افتاد و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم اکنون خواستار همکاری انجمن‌های عضو در تهیه طرحی است که بقیه مسابقات را بتوان قبل از مرحله یک شانزدهم نهایی انجام داد.

مرحله یک چهارم نهایی در ماه سپتامبر و مرحله نیمه نهایی به 14/15 اکتبر و 28/29 منتقل می‌شود. همچنین تاریخ‌های مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا (22 نوامبر - شرق و 28 نوامبر - غرب) بدون تغییر باقی خواهد ماند.

مطابق با گفته‌های انجمن‌های شرق آسیا سایر اعضا هم پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند که اکنون مورد توجه AFC و ذینفعان مختلف از جمله شرکای تجاری قرار خواهد گرفت. کنفدراسیون فوتبال آسیا بیانیه دیگری را در مورد هرگونه تحولات و برنامه جدید بالقوه جدید در موعد مقرر اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز