خبرگزاری کار ایران

تعویق بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۸۸۵

فدراسیون فوتبال بحرین از تعویق دیدارهای مقدماتی جام جهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، با شیوع ویروس کرونا در سرتاسر جهان، رقابت‌های ورزشی در کشورهای مختلف تحت تاثیر قرار گرفته و خیلی از آنها لغو و به زمان دیگری موکول شدند.

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر تعویق دیدارهای مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و برگزاری آنها در زمانی دیگر مطرح بود و این موضوع در منطقه غرب آسیا هم مورد توجه قرار گرفته و فیفا به AFC پیشنهاد داد دیدارها به فصل پاییز موکول شوند و حالا به نظر می‌رسد این اتفاق افتاده است.

فدراسیون فوتبال بحرین اعلام کرد که نامه ای از فدراسیون جهانی دریافت کرده که 3 بازی آینده اش در انتخابی جام جهانی به تعویق افتاده است.

در این نامه فیفا به قطعیت از تعویق تمام دیدارها از ماه مارچ و ژوئن به اکتبر و نوامبر (مهر و آبان) خبر داد. بنا به اعلام فدراسیون بحرین، دیدار این تیم با ایران که قرار بود در تاریخ 15 خرداد در تهران برگزار شود، به 22 آبان موکول شد.

با این نامه رسمی فدراسیون جهانی به فدراسیون بحرین، مشخص شد که دیدارهای ایران مقابل کامبوج و هنگ کنگ که قرار بود در تاریخ 7 و 13 فروردین برگزار شود هم به تعویق افتاده است و حتی بازی آخر با عراق نیز چنین شرایطی دارد و با این تفاسیر هر 4 دیدار دور برگشت مرحله گروهی پیش مقدماتی جام جهانی برای ایران در ماه های مهر و آبان برگزار می شوند.

با توجه به شرایط تیم ملی و تغییرات کادرفنی این فرصت ایجاد شده می‌تواند به سود دراگان اسکوچیچ و شاگردانش باشد تا با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان بروند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز