خبرگزاری کار ایران

هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال پرتغال؛

توقف ریوآوه مقابل پورتو با گلزنی طارمی(ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۷۸۶

ریوآوه درشب گلزنی و درخشش مهاجم ایرانی تیمش در مصاف با پورتو به تساوی رضایت داد.

به گزارش ایلنا، در هفته بیست و چهارم لیگ فوتبال پرتغال، ریوآوه امشب از ساعت24 بامداد در ورزشگاه دراگائو میهمان پورتو بود.

این دیدار در نهایت با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید.

مهدی طارمی مهاجم ایرانی ریوآوه از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و موفق شد در دقیقه 32 این دیدار گل مساوی تیمش را به ثمر برساند و در پایان نیز نمره 6.8 را دریافت کند.

تک گل پورتو را هم در این دیدار ام‌بمبا دقیقه 18 به ثمر رساند. پورتو که صدرنشین این فصل لیگ پرتغال محسوب می‌شود در دقایق پایانی به گل برتری نیز دست یافت اما بعد از VAR این گل مردود اعلام شد تا ریوآوه با گلی که مهدی طارمی به نام خود به یک امتیاز ارزشمند در زمین حریف دست یابد.

گلزنی مهدی طارمی در این بازی به شدت مورد توجه رسانه‌ها و خصوصا فضای مجازی قرار گرفته و این مهاجم ملی‌پوش ایرانی با ستایش کاربران در توئیتر مواجه شده است. نکته جالب توجه حسرت برخی هواداران بنفیکا، بوردو و حتی ریزه اسپور است که طارمی را در صدر اخبار مربوط به حضورش در این تیم‌ها در نقل و انتقالات زمستانی می‌دیدند که در نهایت میسر نشده بود.

طارمی در این دیدار با یک حرکت دیدنی از پشت محوطه جریمه پورتو و پاس مناسبی که نصیبش شده بود بعد از اینکه با حرکت بدن مدافع پیش روی خود را از جریان بازی محو کرد، دروازه پورتو را باز کرد تا تیمش را به تساوی ارزشمندی در مسیر تلاش برای دستیابی به سهمیه لیگ اروپا برساند.

ریوآوه با این تساوی 38 امتیازی شد و در رده پنجم پورتو هم با 60 امتیاز در صدرجدول قرار گرفت.

حجم ویدیو: ۴.۶۸M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز