خبرگزاری کار ایران

نانی: به فرناندز گفتم منچسترسیتی نه،‌ به یونایتد برو!

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۵۵۴

نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد افشا کرد به برونو فرناندز اعلام کرده بود به منچسترسیتی ملحق نشود!

به گزارش ایلنا، نانی، بازیکن سابق منچستریونایتد و ستاره فعلی تیم اورلاندوسیتی آمریکا فاش کرد پیش از اینکه برونو فرناندز در زمستان امسال منچستریونایتد را انتخاب کند به این بازیکن اعلام کرده بود به منچسترسیتی نرود.

فرناندز در پنجره نقل و انتقالات ژانویه وارد لیگ برتر انگلیس شد و با قراردادی رسمی از تیم اسپورتینگ لیسبون به جمع شیاطین سرخ ملحق شد. یونایتد 55 میلیون یورو (47 میلیون پوند / 60 میلیون دلار) برای خرید ستاره پرتغالی با استعدادی که در چند هفته اول حضور در اولدترافورد علائم پیشرفت و دلیل ارزش خود را نشان داده ، پرداخت کرده است.

نانی در این باره به نشریه گل گفت:‌ "زمانی که با او همبازی بودم از پتانسیل و کیفت بالای او آگاه شدم. یک روز در گفتگو با او فقط به او انگیزه دادم که کمی سخت تر تمرین کند  زیرا این تنها چیزی بود که او در آن لحظه نیاز داشت تا بتواند در لیگ برتر یا اسپانیا یا لیگ دیگری در سطح بالایی رقابت کند. توصیه من در آن زمان پیوستن به لیگ انگلیس بود چرا که سبک بازی او حیرت انگیز است و او دوست دارد که با هواداران ارتباط خوبی داشته باشد. به محض اینکه مطلع شدم باشگاه‌های انگلیسی خواستار خرید او هستند به او گفتم منچسترسیتی را انتخاب نکن و یک تیم دیگر را انتخاب کن. به او گفتم به منچستریونایتد برو. بعد از دو ماه او به منچستر یونایتد نقل مکان کرد و من خیلی خوشحال شدم ، چون انتخاب او با توصیه من مطابقت داشت. این کار درستی بود و برای او خوشحالم".

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز